امروز

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۵۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

فرمانده مرکز مقاومت بسیج شهید تندگویان ( وزارت نفت _ جنوب) در جلسه صبحگاهی عملیات شرکت ملی حفاری ایران از همت و تلاش بی وقفه کارکنان این شرکت در تحقق برنامه های صنعت نفت قدردانی و تقدیر به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران سرهنگ حسن باقری روز شنبه (۱۷ دی ماه ۱۴۰۱) به عنوان مهمان ویژه این جلسه گفت: شرکت ملی حفاری ایران با برخورداری از نقش محوری در فرآیند تولید نفت و گاز، تاثیر مهمی در اقتصاد کشور ایفا می کند.

وی با بزرگداشت یاد و خاطره سردار دلها شهید سپهبد قاسم سلیمانی و تجلیل از مقام شامخ شهدای صنعت نفت و شرکت ملی حفاری ایران، افزود: کارکنان سختکوش این شرکت با تفکر بسیجی و عزم جهادی به نحو شایسته پاسخگوی نیازهای صنعت نفت بوده‌اند و عملکرد این شرکت مایه مباهات است.

سرهنگ باقری در ادامه درباره شرح وظایف و مسئولیت‌های مرکز مقاومت بسیج شهید تندگویان در جنوب توضیح داد.

در این جلسه دکتر حمیدرضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ضمن تبریک ارتقاء حوزه بسیج مقاومت شهید تندگویان در جنوب به مرکز به سرهنگ باقری، گفت: این امر نشان‌ دهنده لیاقت، شایستگی و موفقیت‌های این حوزه در انجام مسئولیت‌های خطیر و حساس محوله بوده است.

وی افزود: این جایگاه ارزشمند حاصل سازماندهی، برنامه‌ریزی، جذب و پرورش نیروی انسانی کارآمد، حضور میدانی و خدمات متعهدانه و خالصانه جناب عالی، فرماندهان و بسیجیان تحت پوشش مرکز می باشد.

گلپایگانی با بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و یاد شهدای والامقام دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم بر تداوم راه شهیدان و پاسداری از خون پاک و مطهر آنان تاکید نمود.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در ادامه درباره عملکرد شرکت در ۴۳سال گذشته و برنامه‌های آتی در جهت تحقق برنامه های وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران توضیحاتی ارائه داد.

سرهنگ باقری پس از این جلسه به اتفاق معاونان در پایگاه مقاومت بسیج شرکت حضور یافت و در نشست با محمد دانشی فرمانده، اعضای شورای فرماندهی، مسئولان بخش‌های مختلف و شماری از بسیجیان در جریان عملکرد و فعالیت های این پایگاه در ایفای مسئولیت های اجتماعی و فرهنگی و وظایف محوله قرار گرفت و با تقدیر از فعالیت‌ها و خدمات این‌ پایگاه و بسیجیان شرکت ملی حفاری ایران درباره حیطه وظایف و مسئولیت های مرکز مقاومت بسیج شهید تندگویان در جنوب مطالبی عنوان و عمل به مسئولیت های اجتماعی، فرهنگی ، حضور میدانی، پای کار بودن و خدمتگزاری به مردم را مورد تاکید قرارداد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد