امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۱۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

img14113497

به گزارش خبرنگار شبکه خبری تفکر جوان: محمدرضا اسحاقی اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن ماه محرم الحرام و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) طرح‌های ویژه‌ای در خوزستان از سوی نیروی انتظامی اجرا می‌شود.

وی در ادامه به معرفی برخی از طرح‌های ویژه نیروی انتظامی خوزستان در ایام محرم اشاره کرد و افزود: از مردم عزیزی که در ایام محرم به عزاداری می‌پردازند و در هیئات عضو هستند به عنوان همیار محرم استفاده می‌شود.

فرمانده انتظامی خوزستان بستن بازوبندهای خاص را از نشانه‌های همیاران محرم بیان کرد و گفت: این افراد وظیفه برقراری نظم و انضباط را در هیئت، حسینیه و مسجد محل خودشان را بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: همیاران محرم با ماموران ما در ارتباط هستند و با همکاری هم نظم و انضباط را در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان برقرار می‌کنیم.

اسحاقی گفت: امیدوارم ما نیز به عنوان نیروهای انتظامی و خادمان مردم با برقراری نظم و امنیت برای سوگواران حسینی در ثواب عزاداری ارادتمندان به حضرت عبدالله الحسین (ع) شریک شویم و مورد شفاعت آن حضرت قرار بگیریم.

فرمانده انتظامی خوزستان از برگزاری مراسم‌های گوناگون در ایام محرم برای پرسنل نیروی انتظامی خوزستان خبر داد و گفت: هر روز صبح برنامه عزاداری حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و برنامه‌های مرتبط با این روزها را برای نیروهای خود اجرا می‌کنیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد