امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۲۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش تفکر جوان – فرزند لالی با استعانت از خداوند متعال ومشوق دوستان خصوصا جناب آقای دکتر البرز حاجی پور از پیشکسوتان ورزش خوزستان و داوران بین ا للملی مبنی بر تمرین و پیاده روی که منجر به کوهنوردی کردیده است..با اعضای گروه کوهنوردی سیمرغ جنوب که از خبره ترین و ورزیده ترین افراد در میت این گروه زیر نظر باشگاه‌های سیمرغ های ایران سفری به کشور ترکیه وبا ۱۰۰نفر از سراسر ایران داشتند توانستند قلعه مرتفع آرارات را در کشور ترکیه فتح و پرچم جهموری اسلامی را بر فراز این رشته کوه مهم به اهتزاز در بیاورند .
بگزارش خبرنگار ما اعضای گروه کوهنوردی سیمرغ های ایران صعود قله آرارات ترکیه را با ارتفاع ۵۱۳۲متر و با پیمایش ۳۸کیلومتری وارتفاع دمای پایین قله ۸درجه زیر صفر. و طی مدت دو روز توانستن بزرگترین قله مرتفع در کشور ترکیه و بزرگترین رشته کوه برفی در این کشور را فتح کنند از استان خوزسنان آقای خانمحمد احمدنیا از شهرستان لالی در این کوه پیمایی حضور داشتند که در یاپان این مراسم لوحه تقدیر و سپاس کسب فتح این قله به ایشان اهدا نمودند.
گفتنی است آقای خانمحمد احمدنیا ساکن لالی در خوزستان تاکنون پیشتر کوه های مرتفع در کشورمان را در فصل های سال به مناسبت های مختلف صعود و پرچم جمهوری اسلامی را بر فراز این رشته کوه ها به اهتزاز در آوردند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد