امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۱۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

معاون خدمات شهرداری اهواز گفت: جمع آوری سگ های بلاصاحب با دقت و سرعت بیشتری انجام می شود

 

   به گزارش تفکر جوان و به نقل از سایت شهرداری اهواز علی اصغر اسداللهی در نشستی که خصوص بررسی مسائل مرتبط با جمع آوری سگ های بلاصاحب که با حضور مدیرعامل سازمان پسماند، معاونین خدمات شهری مناطق هشتگانه و مدیرکل اجرا و نظارت معاونت خدمات شهری، برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر عملیات جمع‌آوری توسط تیم های زنده‌ گیری در حال انجام است و بنا است این امر سرعت بیشتری به خود بگیرد.

 

وی افزود: راهکارهای تسریع در جمع آوری سگهای بلاصاحب و حیوانات موذی مورد بررسی قرار گرفت و بنا است با همکاری و مشارکت بیش از پیش بتوان به کنترل و جمع آوری این حیوانات سرعت بخشید.

 

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز تاکید کرد: در چند ماه اخیر تعداد قابل قبولی از سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر اهواز جمع‌آوری شده‌اند، اما همچنان این مشکل وجود دارد و باید هر منطقه به صورت ویژه گروههای آموزش دیده خود را فعالتر کند.

 

اسداللهی ادامه داد: بنا است اکیپ های آموزش دیده مناطق هشتگانه به طور مستقل زیر نظر معاون خدمات شهری و مدیر منطقه برای جمع آوری سگهای بلاصاحب فعالیت کنند.

 

وی تصریح کرد: سازمان پسماند به منظور پشتیبانی گروهها، تامین داروهای بیهوشی و دامپزشک مورد تایید دامپزشکی پیگیری و هماهنگی های لازم را انجام و مرکز نگهداری سگهای بلاصاحب را به این منظور بیش از پیش آماده کند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد