امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۵۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

زهیوی: استقلال با ادامه این وضعیت سقوط می‌کند

%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%82%d9%84%d8%a7%d9%84-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86-%d9%88%d8%b6%d8%b9%db%8c%d8%aa-%d8%b3%d9%82%d9%88%d8%b7-%d9%85%db%8c%e2%80%8c%da%a9%d9%86

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است که اگر به این تیم توجه نکنند، این استان یکی از سهمیه‌هایش را در لیگ برتر از دست خواهد داد.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری تفکر جوان: رحیم‌ زهیوی در مصاحبه با تسنیم در مورد اینکه چرا استقلال خوزستان از لحاظ فنی نسبت به سال گذشته افت کرده است، گفت: تیم ما افت نکرده و دچار بدشانسی و نحسی شده است. خوب گل می‌زنیم اما راحت گل می‌خوریم در حالی که فصل گذشته بهترین خط دفاع را داشتیم و مدافعان تیم هم تغییر زیادی نسبت به سال گذشته نکرده‌اند. البته اعتقاد خودم این است که بازیکنان از لحاظ روحی خراب هستند و همین موضوع روی تیم ما تاثیر گذاشته است.

او ادامه داد: مشکل مالی داریم و ادامه این روند مطمئنا وضعیت استقلال خوزستان را روز به روز بدتر می‌کند. اگر مسئولان استان حامی تیم نباشند، مطمئن باشید تیم ما با این وضعیت سقوط خواهد کرد و استان خوزستان یکی از سهمیه‌هایش را در لیگ برتر از دست خواهد داد. تیم ما با تعویض مربی هم درست نمی‌شود چون اصلا مربی مقصر نیست و پورموسوی از لحاظ فنی و اخلاقی جزو بهترین‌ها است و تمامی بازیکنان او را دوست دارند.

زهیوی در مورد موضوع تغییرات مدیریتی در استقلال خوزستان عنوان کرد: هر فرد یا مجموعه‌ای اگر قرار است بیاید فقط باید مشکلات مالی را حل کند و اگر این مشکل حل شود شک نکنید استقلال خوزستان نتیجه می‌گیرد. وقتی ما از لحاظ ذهنی و روحی خراب هستیم چگونه می‌توانیم در زمین خودمان را نشان دهیم؟ مسئولان استان باید به فکر استقلال خوزستان باشند و فراموش نکنند که ما نماینده ایران در آسیا هستیم.

سعداوی دروازه‎بان خوزستانی را می‎خواهد

%d8%b3%d8%b9%d8%af%d8%a7%d9%88%db%8c-%d8%af%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%87%e2%80%8e%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%ae%d9%88%d8%b2%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%b1%d8%a7-%d9%85%db%8c%e2%80%8e%d8%ae%d9%88
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بار دیگر خواستار اضافه شدن نام دروازه‎بان خوزستانی تیم ملی نوجوانان به لیست تیم اصلی فولاد شد.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری تفکر جوان: حدود یک ماه قبل در خبرها داشتیم که نعیم سعداوی سرمربی فولاد خوزستان به‎صورت کتبی از مسئولان تیم فولاد خواسته است تا نام علی غلامزاده گماری دروازه‎بان ۱۷ ساله خوزستانی را به فهرست بازیکنان سهمیه تیم فولاد خوزستان در سازمان لیگ اضافه کنند.

در همین راستا و با گذشت حدود یک ماه از درخواست کتبی سرمربی تیم فولاد خوزستان، کماکان اثری از نام علی غلامزاده گماری در لیست تیم فولاد در سایت رسمی سازمان لیگ دیده نمی‎شود. این موضوع سبب شده تا سعداوی بار دیگر بر لزوم اضافه شدن نام این دروازه‎بان خوزستانی به لیست تیم فولاد تأکید کند و از مسئولان تیم فولاد بخواهد که هرچه زودتر این کار را انجام دهند.

عباس چمنیان سرمربی تیم ملی نوجوانان نیز دوشنبه شب در برنامه ۹۰ گفت که علی غلامزاده گماری برای حضور در تمرینات تیم اصلی فولاد خوزستان فرا خوانده شده و این بهترین پاداش برای تقدیر از بازی‎های خوب وی در مسابقات نوجوانان آسیا است.

علی غلامزاده گماری اهل منطقه محروم صالح‎شهر خوزستان است که توانست با درخشش در دیدار نیمه‎نهایی فوتبال نوجوانان آسیا باعث پیروزی ایران مقابل کره شمالی شود.

در صورت اضافه شدن نام این دروازه‎بان جوان خوزستانی به لیست تیم فولاد در سازمان لیگ، وحید طالب‎لو و مهرداد طهماسبی به‎عنوان دروازه‎بانان بزرگسال، احسان مرادیان به‎عنوان دروازه‎بان سهمیه زیر ۲۳ سال و علی غلامزاده گماری به‎عنوان دروازه‎بان سهمیه رده سنی پایه، چهار سنگربان تیم سرخ‎پوش دیار کارون در ادامه لیگ شانزدهم خواهند بود.

مرخصی آبی‎های خوزستان به پایان رسید

%d9%85%d8%b1%d8%ae%d8%b5%db%8c-%d8%a2%d8%a8%db%8c%e2%80%8e%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d9%88%d8%b2%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d9%87-%d9%be%d8%a7%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d8%b3%db%8c%d8%af
دور جدید تمرینات تیم فوتبال استقلال خوزستان از امروز (سه‎شنبه) آغاز خواهد شد.
به گزارش خبرنگار شبکه خبری تفکر جوان: پس از حذف تیم استقلال خوزستان از گردونه مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‎های ایران، تمرینات این تیم از سوی کادر فنی به‎مدت سه روز تعطیل شد. مرخصی سه‎روزه آبی‎پوشان خوزستانی به پایان رسیده و قرار است که شاگردان پورموسوی از امروز برای دیدار با ماشین‎سازی تبریز آماده شوند.
دور جدید تمرینات استقلال خوزستان در حالی آغاز خواهد شد که هنوز وضعیت نهایی هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه مشخص نشده است ولی شاید طی امروز تا فردا تصمیم نهایی در این رابطه اتخاذ شود.
سرمربی و تعدادی از بازیکنان استقلال خوزستان در مصاحبه‎های اخیرشان اعلام کرده‎اند که مشکل اصلی این تیم در زمان حاضر به مسائل مالی مربوط می‎شود و تغییر افراد بدون تزریق پول به مجموعه باشگاه کمکی به این باشگاه نخواهد کرد.

دست‎نشان: حال صنعت‎نفت خوب است

%d8%ad%d8%a7%d9%84-%d8%b5%d9%86%d8%b9%d8%aa%e2%80%8e%d9%86%d9%81%d8%aa-%d8%ae%d9%88%d8%a8-%d8%a7%d8%b3%d8%aa
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این که همچنان به تیمم امیدوارم، گفت: نیاز داریم که تماشاگران و مردم خوب خوزستان، جوانان تیم را حمایت و سختگیرانه به تیم نگاه نکنند و باید توقع‌شان را کمی پایین بیاورند.
به گزارش خبرنگار شبکه خبری تفکر جوان: نادر دست‌نشان اظهار کرد:‌ خدا را شکر حال تیم‌مان خوب است؛ چند روز پیش نیز در یک بازی تدارکاتی به مصاف شهرداری ماهشهر رفتیم که این دیدار به تساوی رسید، هر چند که این بازی می‎توانست بهتر از این هم باشد ولی زمین تیم حریف از کیفیت خوبی برخوردار نبود و واقعا بازیکنانم نگران بودند که مصدوم نشوند. در کل این بازی خیلی چنگی به دل نزد.
وی ادامه داد:‌ پس از این بازی قرار بود دور جدید تمرینات مان از روز شنبه هفته جاری پیگیری شود که به دلیل گرد و خاک، تمرینات‌مان تعطیل شد. دو روز پیش نیز در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم اروند خرمشهر رفتیم و بازی به سود ما تمام شد. این بازی شرایط خیلی خوبی داشت و از نفراتی که بازی کردند هم رضایت داشتم.
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان بیان کرد:‌ بعد از این بازی هم جلسه ای با مدیرعامل باشگاه داشتیم و خواهان یک برنامه تمرینی خارج از استان، آن هم در تهران بودم که قرار شد مدیریت باشگاه این موضوع را بررسی کند. اگر به این اردو هم نرویم، تلاش مان این است که یک دیدار تدارکاتی با استقلال خوزستان برگزار کنیم.
وی در خصوص عدم حضور تیمش در رقابت های جام حذفی نیز گفت:‌ به دلایل مختلف نتوانستیم در این مسابقات شرکت کنیم. کادر فنی و مدیریت باشگاه از چند جهت به این نتیجه رسیدند که در این رقابت‎ها حضور پیدا نکنیم.
دست‌نشان در خصوص وضعیت عقیل اعتمادیان، دروازه‌بان دورگه تیمش هم عنوان کرد: ‌او مدتی پیش در تمرینات تیم دچار مصدومیت شد و اکنون در حال درمان است، هر چند طول درمانش بیشتر شد ولی مطمئنا باید بعد از این تعطیلات آماده شود و کم کم منتظر هستیم که او درون دروازه قرار بگیرد.
وی خاطرنشان‌کرد: من همچنان به تیمم امیدوارم و البته نیاز داریم که تماشاگران و مردم خوب خوزستان، جوانان تیم را حمایت کنند. آن‌ها نباید سختگیرانه به تیم نگاه کنند و باید توقع‌شان را کمی پایین بیاورند و همچنین در صورت یک شکست، از تیم نا امید نشوند و این جوانان را مورد حمایت خود قرار دهند تا در آینده نتایج بهتر از این کسب شود.

مدال‌آوری بانوان خوزستانی در مسابقات بیماران خاص کشور

%d9%85%d8%af%d8%a7%d9%84%e2%80%8c%d8%a2%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d9%86-%d8%ae%d9%88%d8%b2%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d9%82%d8%a7%d8%aa

ورزشکاران خوزستانی در رقابت‌های قهرمانی بیماران خاص بانوان کشور، موفق به کسب یک نشان طلا و یک مدال نقره شدند.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری تفکر جوان: کیامرث حاجی‌زاده، رییس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا استان اظهارکرد: ‌این رقابت‌ها ۱۱ و ۱۲ مهرماه در بخش بیماران تالاسمی به میزبانی رامسر برگزار شد.

وی گفت:‌ خوزستان با چهار ورزشکار در این مسابقات شرکت کرد که در پایان عواطف امیری در رشته دارت به نشان طلا دست پیدا کرد و ابتسام منصوری در رشته تیراندازی به مدال نقره رسید.

رییس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان بیان کرد: ‌مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزار شد و سابقه نداشت که در این چند سال، بانوان استان به مدال برسند و بهترین نتیجه ما در مسابقات سال گذشته و آن هم یک عنوان چهارمی بود.

وی افزود: نتایج امسال استثنایی بود و این موفقیت، نوید روزهای خوب‌ آینده را می‌دهد.

خبرنگار: صادق هواشم — انتشار دهنده: علی لطیفی

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد