امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۱:۱۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

مدیرعامل برق اهواز گفت: در راستای افزایش سطح خدمات مطلوب و شایسته به مردم، شبکه روشنایی معابر نقاط مختلف این شهر با اعتباری بالغ بر۲۰ میلیارد ریال اجرا و به بهره برداری رسید.

به گزارش تفکرجوان و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز مدیرعامل این شرکت گفت: با برنامه ریزی انجام شده و همزمان با اجرای طرحهای افزایش تاب آوری شبکه برق، عملیات اورهال شبکه روشنایی معابر اهواز به منظور افزایش رفاه حال شهروندان و افزایش ضریب امنیت عمومی در دستور کار قرار دارد.
عبدالحمید عباس شیاری افزود: روشنایی معابر علاوه برکمک به زیباسازی محیطی به افزایش ضریب امنیت عمومی و تردد آسان و امن کمک می کند و زمینه افزایش رضایت مردم و تحقق حقوق شهروندی را فراهم می سازد.
وی درخصوص جزئیات بیشتر این طرح ها بیان داشت: عملیات ساماندهی، اصلاح و تعمیرات اساسی و در بعضی مناطق توسعه شبکه روشنایی بصورت ویژه در دستور کار همکاران قراردارد و از ابتدای بهمن۱۴۰۰ تا پایان این ماه، نسبت به اصلاح۲۱۰۰دستگاه چراغ لاک پشتی روشنائی معابر شامل تعویض تایم سویچ، نصب لامپ، نصب جدید و…اقدام شد.

شیاری با اشاره به محلهای اجرای این طرح گفت: اورهال شبکه روشنایی معابر در سطح وسیعی از شهر اهواز آغاز شده و تاکنون در مناطق گلستان، ملاشیه، عین ۲، کیانشهر خیابان الحدید،کیان آباد بلوار اصلی، مسیر پادگان ولیعصر، کوی ملت خیابان ۷عامری، بلوار نواب صفوی، فاز ۲پاداد بلوار هجرت، شبکه روشنایی بوستان، کوی سادات و سیاحی، اصلاح ۱۷ دستگاه کله چراغ آیلند جاده خرمشهر، بلوار صدف، آخر آسفالت و…انجام شده است.
وی همچنین خاطر نشان کرد: تامین برق مطمئن و ایجاد شبکه روشنایی معابر در شهر وسیع و ۱۸۵ کیلومتر مربعی اهواز و شرایط آب و هوایی خاص کار بسیار بزرگی است که با تلاش مجموعه شرکت توزیع نیروی برق درحال انجام است.
مدیرعامل برق اهواز اعتبار اختصاص یافته به این عملیاتها را ۲۰ میلیارد و ۱۸۷میلیون ریال دانست.

لازم به ذکر است درکلانشهر اهواز بیش از ۱۶۰هزار دستگاه کله چراغ روشنائی نصب می باشد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد