امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۰۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

امیر «بیدادی» از واگذاری آئین استقبال از پیکرهای ۶۴ شهید تازه تفحص‌شده دوران دفاع مقدس به قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب کشور خبر داد و گفت: همه یگان‌ها و رده‌های ارتش، نیروهای تشریفات خود را جهت مراسم استقبال از پیکرهای مطهر شهدا، به مرز شلمچه اعزام خواهند کرد.

آماده استقبال از شهدا در دروازه ورود تشیع به میهن اسلامی مان هستیمامیر سرتیپ‌دوم «حمزه بیدادی» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش نظامی در جنوب غرب کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده، آئین استقبال از پیکرهای مطهر ۶۴ شهید تازه تفحص‌شده دوران هشت سال دفاع مقدس که همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) از طریق مرز شلمچه وارد خاک مقدس کشورمان می‌شوند، به قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب کشور محول شده است.

وی افزود: ما باید بتوانیم به بهترین شکل ممکن، ضمن نمایش اقتدار و نظم ارتش به جهانیان، بهترین خادمان برای شهدایی باشیم که هرچه داریم، از ثمره خون گران‌بهای آن‌هاست.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب کشور تصریح کرد: پس از اعلام جزئیات مراسم ورود پیکرهای مطهر شهدا به میهن اسلامی توسط سردار «محمد باقرزاده» رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، جلسات مختلفی با نهادها و یگان‌های مختلف از جمله اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان برگزار کردیم تا برنامه‌ریزی دقیقی برای مراسم استقبال از شهدای عزیز داشته باشیم.

امیر «بیدادی» گفت: استقبال از پیکرهای مطهر شهدا در منطقه‌ای که دروازه ورود تشیع به میهن اسلامی است، می‌تواند بار دیگر، هم ارادت ارتشی‌های انقلابی به شهدا را به نمایش بگذارد و هم فرصت مناسبی باشد برای این‌که پیکرهای مطهر شهدای گران‌قدرمان را بر دوش بگذاریم و با خون پاک آن‌ها عهد و پیوند دوباره‌ای ببندیم.

وی یادآور شد: همه یگان‌ها و رده‌های ارتش با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، نیروهای تشریفات خود را جهت مراسم استقبال از پیکرهای مطهر شهدا، به مرز شلمچه اعزام خواهند کرد تا در کنار دیگر اقشار مردم، بتوانیم قدوم مبارک شهدا را به خاک میهن گرامی بداریم.

پیکر‌های مطهر ۶۴ شهید دوران دفاع مقدس که در مناطق عملیاتی «فکه»، «مجنون»، «شرق دجله» و «شلمچه» توسط گروه‌های تفحص کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح کشف شده‌اند، همزمان با سالروز شهادت امام موسی‌ بن‌ جعفر (ع) از مرز شلمچه به آغوش میهن اسلامی بازخواهند گشت.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد