امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۴۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

در راستای مدیریت مصرف انرژی و ارائه خدمات مطلوب به مردم و افزایش امنیت عمومی شبکه روشنائی ۶روستا در اهواز بهینه سازی شد.

به گزارش تفکر جوان و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز، مدیرامور برق منطقه دو این شرکت اظهار داشت: به منظور مدیریت مصرف انرژی، افزایش رضایتمندی مردم و کمک به ارتقای امنیت عمومی، شبکه روشنائی ۶ روستا در شمال غربی اهواز بهینه سازی شد.

شعاع عبداوی افزود: شبکه روشنائی معابر بخش قابل توجهی از مصرف انرژی را به خود اختصاص می دهند و با توجه به هزینه بالای تولیدبرق، شناسائی مجموعه عوامل تاثیرگذار در مصرف و بهره مندی از شیوه های نوین مدیریت انرژی در شبکه های روشنائی مورد توجه ما است.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه با حضور ۴ اکیپ عملیاتی برگزار و تعداد ۱۹۰دستگاه کله چراغ کم مصرف ۷۰وات جایگزین چراغهای ۱۲۵ و۱۱۰وات گردید و ۱۸دستگاه کله چراغ جدید نیز نصب و همچنین کلیه تایم سویچها، کابل های روشنائی و تجهیزات مربوطه بررسی و موارد دارای اشکال رفع نقص شد.

عبداوی همچنین اظهار داشت: بهینه سازی شبکه روشنائی معابر در روستاهای گبیر۳، البوعزیز ، عماشیه ۱، ابوبقال، کشتیبان و دغاغله انجام شده است.
وی در پایان گفت: اعتبار اختصاص یافته به این پروژه ۲میلیارد و ۳۱۶میلیون ریال می باشد.
لازم به ذکر است تعداد ۱۶۰هزار کله چراغ روشنائی معابر در شبکه توزیع نیروی برق اهواز نصب می باشد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد