امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۲۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: بیانیه گام دوم انقلاب یک سند بالادستی نظام است و نباید اجازه دهیم بر زمین بماند.

نباید اجازه دهیم بیانیه گام دوم انقلاب بر زمین بماندبه گزارش تفکرجوان و به نقل از ‌دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «سید محمد‌نبی موسوی‌فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان شب گذشته در دیدار با مسئولان گام دوم انقلاب خوزستان ضمن تقدیر از زحمات شورای راهبردی جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی استان، اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب یک سند بالادستی نظام است و نباید اجازه دهیم بر زمین بماند.

وی افزود: این بیانیه سند چشم انداز گام دوم انقلاب است که همه باید در جهت عملیاتی شدن آن گام بردارند. در میدان کار و عمل باید به بیانیه گام دوم انقلاب توجه و عمل کنیم و گره‌های موجود در تحقق عملی این منشور مهم و سند چشم انداز گام دوم انقلاب را از پیش رو برداریم.

موسوی فرد گفت: همه کارها باید برای مردم و به نفع مردم و با هدف حل مشکلات مردم باشد، بیانیه گام دوم انقلاب نیز که توسط مقام معظم رهبری نوشته و برای جوانان و جامعه صادر شده است، مسیر حرکت نظام و انقلاب را در ۴۰ سال آینده ترسیم نموده و چراغ راه حرکت انقلاب است.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: لازم است همه با هم در جریان تحقق عملی بیانیه گام دوم انقلاب حرکت کرده و در میدان عمل گره‌گشایی کنیم.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد