امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۲۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

با حضور نادرقلی زری میدانی سرپرست شرکت گاز استان خوزستان، فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، اخلاق محمدیان مدیر کل شهرک های صنعتی استان و پیمان جهانگیری فرماندار این شهرستان، بر ایجاد بسترهای لازم جهت گازرسانی به شهرک های صنعتی تاکید شد.

به گزارش تفکرجوان و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان، در جلسه ای که با حضور نادرقلی زری میدانی سرپرست این شرکت در فرمانداری شهرستان اندیمشک برگزار شد، بر تسریع در گازرسانی به شهرک های صنعتی این شهرستان تاکید شد.

وی در این جلسه با اشاره به روند توسعه گازرسانی به صنایع، افزود: گازرسانی به صنایع، زمینه ساز ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی این شهرستان خواهد شد و گاز خوزستان آمادگی لازم جهت توسعه گازرسانی به شهرک های صنعتی را دارد.

پس از نشست فرمانداری، سرپرست شرکت گاز استان از پروژه های گازرسانی به روستاهای شهرستان اندیمشک بازدید کرد و مشکلات پروژه های مذکور بررسی و راهکارهای اجرایی ارائه شد.

گفتنی است با توجه به بارش های اخیر در استان و جاری شدن سیل در مناطق مختلف روستاهای شهرستان اندیمشک به خط لوله گاز بیدروبه از توابع شهرستان اندیمشک خسارت وارد شد و این امر باعث قطعی گاز ۴۰ روستا گردید که با دستور ویژه سرپرست شرکت گاز خوزستان در مدت ۲۴ ساعت مشکل بر طرف شده و گاز این مناطق پایدار شد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد