امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۴۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

قریب به ۲ ماه است که از بازنشستگی امیدوار جمالپور رییس سابق اداره ورزش و جوانان میگذرد و این اداره بعنوان کانون مدیریت و برنامه ریزی جهت اجرای برنامه های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان در بلاتکلیفی به سر می برد.

این در حالی است که با درخواست ورزشکاران، پیشکسوتان و هیات های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان از حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان که خود از خاک خورده های ورزشی استان و کشور است، شهروز بهامیریان از کارشناسان زبده و باتجربه اداره ورزش بعنوان سرپرست این اداره منصوب و هفته گذشته به صورت رسمی معارفه شد‌.

اما پس از گذشت یک روز شهروز بهامیریان در اتفاقی غیرمنتظره از سرپرستی اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان به دلایل شخصی استعفا داد که باعث ناراحتی و نارضایتی جامعه ورزش شهرستان مسجدسلیمان شد.

شنیده ها حکایت از این دارد که با فشار محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان شخصی دیگر به اداره کل ورزش خوزستان معرفی و پروسه انتصاب وی بعنوان سکاندار اداره ورزش مسجدسلیمان آغاز شده است و همین موضوع سبب انصراف بهامیریان از ادامه خدمت در اداره ورزش شده است.

فرماندار مسجدسلیمان در حالی این حرکت کاملا سیاسی و غیرمنطقی را انجام داده است که این روزها بحث عزل وی نقل محافل اقشار مختلف شهرستان شده است و اکثر شهروندان مسجدسلیمانی خواستار برکناری وی از سوی استاندار خوزستان و انتصاب فردی کارآمد، پیگیر و دلسوز هستند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد