امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۰۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

شهرستان مسجدسلیمان یکی از شهرستان های منحصر به فرد در کشور است که از نظر شاخص های مذهبی ، فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و صنعتی از جایگاه و اهمیت بالایی در سطح کشور برخوردار است.

متاسفانه علی رغم وجود ظرفیت ها و پتانسیلهای مهم و قابل توجه این شهرستان ، از آهنگ توسعه متوازن عقب مانده و آنطور که انتظار و مطالبه شهروندان می باشد ، رشد نیافته است.
از منظر آسیب شناسی این موضوع دلایل مختلفی دارد. به عقیده بسیاری از صاحب نظران مدیریت کار آمد یکی از مولفه های اصلی و تأثیر گذار در توسعه متوازن است و عدم انتصاب مدیران توانمند ، کاردان و متعهد در برخی پست های حساس اجرایی دلیلی مهم و غیرقابل اغماض در توسعه نیافتگی شهرستان می باشد.
باروی کارآمدن مجلس و دولت انقلابی و جهادی ، امید تازه ای در بین آحاد مردم شکل گرفته و انتظار است با رویکرد شایسته سالاری، مدیران جهادی، متعهد و کاردان جهت دستگاه های اجرایی شهرستان تعیین و‌منصوب گردد.
متأسفانه شهرستان مسجدسلیمان در سال های گذشته همواره از سوءمدیریت وبی تدبیری های مدیران بیشترین اجحاف و ظلم را متحمل شده است و برای جبران مافات و عقب ماندگی سالهای اخیر ، انتصاب مدیران جهادی ، توانمند و متعهد برای شهرستان امری ضروری است.همچنین با توجه به اهمیت جایگاه بالاترین مقام اجرایی شهرستان و نقش تعیین کننده فرمانداری در حل و رفع مشکلات انتصاب فرمانداری شایسته و جهادی یکی از دغدغه ها و مطالبات جدی شهروندان است.
با انتصاب دکتر خلیلیان بعنوان استاندار خوزستان انتظار جدی مردم است تا با پوست اندازی به موقع مدیران دستگاههای اجرایی ، این شهرستان از رویکرد مدیریتی فعلی خلاصی یابد،عدم تعیین به موقع فرماندار با توجه به بی انگیزگی مدیران فعلی که تقریبا از جابه جایی خود اطمینان خاطر دارند موجب دلسردی و یاس مردم می شود، هرچند به دلیل حساسیت های موجود جهت تعیین و شناسایی فردی مطمئن که اکثر قریب به اتفاق شاخص های یک فرماندار در تراز نظام جمهوری اسلامی را دارا باشد عجله و شتابزدگی را محکوم می کند، اما تعلل بیش از اندازه نیز منجر به عدم اجرای یکپارچه سیاست های دولت در کشور می شود و خسران آن با توجه به شرایط اقتصادی کشور و لزوم بهبود فوری اوضاع دو چندان خواهدشد.
مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان مسجدسلیمان از استاندار خوزستان خواستار انتخاب فردی کارآمد، جهادی، فساد ستیز، پاکدست، برنامه محور، متعهد و انقلابی هستند. انتخاب یک مدیر توانمند، فساد ستیز ، متعهد، جهادی و درد آشنا با شهرستان مسجدسلیمان مهم ترین خواسته و مطالبه مردم از استاندار خلیلیان است،جای خطا وجود ندارد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد