امروز

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۱۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

زمانپور رییس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان پس از بازگشت از تهران بیان داشت: دیدارهای موثری در تهران انجام شد. درخصوص شرایط خدمات در شهر تذکرات لازم به سرپرست شهرداری داده شد.

عزیزقلی زمانپور در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص سفر تهران اظهار داشت: با توجه به استقرار دولت جدید هماهنگی هایی صورت گرفت تا بهمراه تعدادی از همکاران محترم شورای شهر با رایزنی و کمک نماینده محترم با تعدادی از مقامات دولتی دیدار داشته باشیم و در این سفر تلاش شد تا بخشی از مشکلات شهر با این مسئولین درمیان گذاشته شود.
رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان افزود: این شورا تلاش دارد تا از همه ظرفیتها چه در سطح استان و چه سطح ملی برای توسعه شهر استفاده نماید و جلساتی که در این سفر گرفته شد موثر و پر اهمیت بودند.
زمانپور رئیس شورای اسلامی شهر گفت:در این دیدارها درخصوص اعتبارات وتجهیزات و امکانات خدماتی و عمرانی شهرداری گفتگوهای خوبی صورت گرفت که نیازمند پیگیری بیشتر بوده و قطعا این سفرها و نشست با مقامات دولتی می تواند گره گشای برخی از مشکلات باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر در رابطه با انتقادات زیادی که این روزها از وضعیت خدمات شهری و حجم عظیم زباله های رها شده و عدم رسیدگی مناسب به وضعیت عمرانی شهرمی شود نیز گفت: در این رابطه کتبا تذکراتی جدی به سرپرست شهرداری داده شد و از وی خواسته شد تا سریعا نسبت به بهبود چنین وضع ناخوشایند اقدام نماید زیرا برای ما قابل تحمل نیست در سطح محلات زباله رها گردد و چندین روز مخازن زباله پاکسازی نشود.
زمانپور درخصوص ابلاغ های صادر شده توسط سرپرست شهرداری تصریح کرد: اولویت ما رسیدگی به خدمات و عمران شهر می باشد نه جابجایی اتوبوسی مدیر واحدهای شهرداری و بر اساس نامه رسمی اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان سرپرست نمی تواند این کار را انجام دهد وتخلف محسوب می گردد و بزودی برخورد لازم صورت خواهد گرفت.
عزیزقلی زمانپور در خاتمه ضمن تشکر از اعضای محترم شورای اسلامی شهر از شهروندان خواست تا مسائل و مشکلات در سطح محلات را با درنظرگرفتن اولویت با شورا درمیان بگذارند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد