امروز

جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۰۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش تفکرجوان و به نقل از دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جمع دانشجویان دانشگاه پاسداری اظهار داشت: لباس پاسداری پوشیدن و به خدمت سپاه درآمدن شاید خیلی سخت نباشد اما پاسدار ارزش‌ها ماندن سخت است. پاسدار ولایت بودن و برای مردم جان دادن سخت است، کاری که البته خیلی‌ها در زمان جنگ به راحتی انجام دادند.

وی افزود: گنج درون جنگ را شاید نتوانستیم آن گونه که باید احصا کنیم و به دست بیاوریم و آن را به صورت محتوایی برای نسل امروز خرج کنیم. جنگ خوشایند هیچکس نیست اما دفاع از آب و خاک و ناموس و دین و ولایت یک ارزش و یک حماسه است که بزرگان دین و نظام ما آن را به گنج تعبیر می کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بیان داشت: تا می توانید، مادران شهدا را تکریم کنید و تا می توانید از خاطرات مادران شهدا بنویسید و آن ها را منتشر کنید. باید به حوض خون رختشور خانه های زمان جنگ رفت و حماسه مادران شهدا را دید و آن را برای نسل های بعد بیان کرد. جایی که همسران و مادران رزمندگان به خاطر لباس های آلوده شیمیایی شدند و سال ها به عنوان جانبازان بی نام و نشان زندگی کردند و زجر کشیدند. لباس خدمت رنگ و نشان ندارد. هر کس در این سرزمین ایثار و حماسه در هر جایگاه و لباس و منصبی که هست باید برای رضایت خدا و حرمت خون شهدا و خدمت به مردم، صادقانه تلاش کند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد