امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۱:۱۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

نادرقلی زری میدانی سرپرست شرکت گاز استان خوزستان از انعقاد قرارداد با بیش از ۳۰۰ دفتر پیشخوان در ۸۶ شهرستان استان خوزستان با هدف تسهیل در ارائه خدمات به مشترکین استان خبرداد.

به گزارش تفکرجوان و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان، زری میدانی گفت: با توجه به پوشش ۹۹ درصدی گازرسانی در شهرهای خوزستان و ضرورت تسهیل در ارائه خدمات به مشترکین در اقدامی با هماهنگی اداره کل پست استان با ۳۱۶ دفتر پیشخوان جهت ارائه خدمات گازرسانی قرارداد همکاری منعقد شده است.

سرپرست شرکت گاز استان خوزستان با اشاره به فعال بودن واحد میزخدمت و امور مشترکین در ادارات گاز شهرستان ها، افزود: شرکت گاز خوزستان با بیش از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار خانوار تحت پوشش، ارائه خدمات به مشترکین را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

زری میدانی تصریح کرد: علاوه بر دفاتر پیشخوان، میزخدمت و امور مشترکین، خدمات مشترکین از طریق سایت گاز خوزستان به صورت غیرحضوری و رایگان قابل دریافت است و مصرف کنندگان گاز طبیعی می توانند با مراجعه به سایت این شرکت خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

وی با بیان اینکه تعداد ۲۱ خدمت به صورت حضوری و الکترونیک از طریق درگاه های مختلفی در حال ارائه می باشد، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری نرم افزار همراه گاز نیز مبتنی بر گوشی های تلفن همراه به سرویس های این شرکت اضافه شده است که مشترکین می توانند با مراجعه به سایت گاز خوزستان و دانلود کردن این نرم‌افزار نسبت به نصب همراه گاز اقدام و خدمات خود را دریافت نمایند.
انتهای پیام/.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد