امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۱۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

سرپرست شرکت گاز خوزستان:

۷۰ نوع بحران در اقلیم خوزستان شناسایی شده است

بیست و سومین مانور سراسری زلزله و ایمنی همزمان با سایر استان‌ها با حضور دستگاه‌های خدمات رسان و نیروهای امدادی در استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش تفکرجوان و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان، نادرقلی زری میدانی سرپرست گاز خوزستان گفت: با توجه به اینکه بیش از ۷۰ نوع بحران در اقلیم استان خوزستان واقع می شود، ضرورت دارد خود را برای مقابله با حوادث مختلف آماده کنیم.

سرپرست شرکت گاز خوزستان افزود: با هماهنگی صورت گرفته با دستگاه های امدادی شامل: آتش نشانی، اورژانس و اتفاقات برق و سایر واحدهای امدادی در خوزستان، بیست و سومین مانور سراسری زلزله و ایمنی همزمان با استان‌های حادثه خیز، در خوزستان برگزار شد.

وی سطح برگزاری مانورهای امدادی در خوزستان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: شرکت گاز خوزستان در سه سطح، مانورهای امدادی را برگزار می کند که در سطح اول توانمندسازی و ایجاد روحیه‌ی کار تیمی در مقابله با حوادث است.

زری میدانی هماهنگی بین واحدهای امدادی خدمات رسان را در سطح دوم عنوان کرد و افزود: عدم هماهنگی بین واحدهای امدادی باعث آسیب های فراوانی در بحران ها می شود که امیدواریم با اینگونه مانورها نقاط ضعف شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام شود.

سرپرست شرکت گاز خوزستان، آموزش و انتقال تجربیات حوادث گذشته به لایه های مختلف جامعه از جمله دانش آموزان، پرسنل دستگاه های اجرایی را به عنوان یک حرکت فرهنگی برشمرد و تصریح کرد: استمرار در برگزاری این مانورها، میزان آمادگی مقابله با حوادث را بالا می برد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد