امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۲۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش تفکرجوان و به نقل از دفاع‌پرس از اهواز، سردار «سید محمد صالحی» فرمانده انتظامی خوزستان امروز در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید «هادی کنعانی» از شهدای مدافع نظم و امنیت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهادت افسر دلاور و رشید نیروی انتظامی، الگوی اخلاق و ولایتمداری و فرزند رشید عشایر عرب استان خوزستان را ابتدا به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شریف استان و همچنین کارکنان نیروی انتظامی و خانواده این شهید والامقام تبریک و تسلیت گفته و یاد و خاطره شهدای ناجا را گرامی می داریم.

وی افزود: این شهید والامقام اولین و آخرین شهید نیروی انتظامی نیست چرا که نیروی انتظامی از مرز تا مرکز شهدای زیادی را برای امنیت مردم تقدیم می کند. تاکنون در استان خوزستان ۶ نفر از کارکنان نیروی انتظامی در راه برقراری نظم و امنیت و دفاع از جان و مال مردم جان خود را تقدیم نظام کرده به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: باتوجه به این که امنیت مردم استان خط قرمز پلیس محسوب می شود، با مخلان نظم و امنیت و اشرار با قاطعیت برخورد می کنیم تا آرامش و آسایش را به مردم هدیه دهیم.

سرهنگ دوم «هادی کنعانی»، مامور جان بر کف ناجا در راه امنیت مردم در درگیری با سارقان و اشرار مسلح در شهرستان کارون جمعه شب به درجه رفیع شهادت نایل آمد. در این درگیری مسلحانه بین اشرار و نیروی انتظامی که جمعه شب رخ داد، سه تن از اشرار نیز به هلاکت رسیدند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد