امروز

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۴۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش تفکرجوان و به نقل از دفاع‌پرس از اهواز، پیکر مطهر شهید «هادی کنعانی» از کادر نیروی انتظامی شهرستان کارون امروز بر دستان مردم ولایت‌مدار و شهید پرور شهرستان‌های اهواز و کارون تشییع و در گلزار شهدای اهواز به خاک سپرده شد.

آیین تشییع پیکر مطهر شهید «هادی کنعانی» از مدافعان نظم و امنیت شهرستان کارون از مصلی مهدیه این شهرستان تشییع و با حضور جمعی از مردم شهیدپرور اهواز و کارون، فرماندهان نیروهای مسلح و مسئولان استان در گلزار شهدای اهواز به خاک سپرده شد.

آیین وداع با پیکر مطهر این شهید والامقام شامگاه شنبه در مسجد امام حسن مجتبی (ع) کوی فرهنگیان اهواز برگزار شد.

سرهنگ دوم «هادی کنعانی»، مامور جان بر کف ناجا در راه امنیت مردم در درگیری با سارقان و اشرار مسلح در شهرستان کارون جمعه شب به درجه رفیع شهادت نایل آمد. در درگیری مسلحانه بین اشرار و نیروی انتظامی که جمعه شب رخ داد، سه تن از اشرار نیز به هلاکت رسیدند.

پیش از این نیز در ۳۰ تیرماه سال جاری ستوان دوم ضرغام پرست از نیروهای ناجا در خوزستان در حین انجام ماموریت، در درگیری با سارقان مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

۲۷ مردادماه امسال نیز ستوان‎‌یکم «رسولی نیک» مأمور جان بر کف نیروی انتظامی خوزستان در شادگان توسط اوباش مجروح و در روز تاسوعای حسینی به درجه رفیع شهادت نائل آمد. همچنین در شهریور امسال سرگرد «آزمون» از ماموران پلیس آبادان در راه امنیت مردم در درگیری با سارق مسلح در این شهرستان به شهادت رسید.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد