امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۲۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

fotbal_bano_6

به گزارش شبکه خبری تفکر جوان: فاطمه دغاغله در خصوص حضور این تیم در لیگ برتر کشور، اظهار کرد: ‌جا دارد ابتدا از آقای پورکیانی، قائم‌مقام  باشگاه استقلال خوزستان و همچنین اعضای هیات مدیره این باشگاه که جرات کردند و در لیگ برتر فوتبال بانوان تیم‌داری کردند، قدردانی کنم. امیدوارم دیگر مسوولان استان نیز از تنها تیم بانوان استان در لیگ کشور حمایت کنند تا بیش از پیش شاهد رونق فوتبال بانوان خوزستان باشیم.

وی در ادامه در خصوص شکست تیمش برابر شهرداری بم در هفته دوم لیگ برتر کشور، عنوان کرد:‌ بازی هفته اول‌مان به دلیل حضور چند بازیکن حریف در تیم‌ملی، معوقه اعلام شد و در دیدار دوم هم به مصاف تیم شهرداری بم که در واقع یک تیم‌ملی است، رفتیم و متاسفانه به دلیل این‌که تیم‌مان دیر بسته شده بود و تمام بازیکنان‌مان هم فوتسالی هستند و همچنین نتوانستیم تمرینات لازم را داشته باشیم، شکست خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال ‌خوزستان گفت: ما در این دیدار موقعیت‌هایی هم برای گلزنی داشتیم ولی توپ‌های‌مان وارد دروازه نشد. در کل با تیم خیلی خوبی بازی کردیم و تمام تیم‌هایی هم که مقابل این تیم قرار می‌گیرند یا تعداد گل‌های خورده‌شان دو رقمی می‌شود یا این‌که از بازی برابر این تیم انصراف می‌دهند.

وی بیان کرد:‌ انتظار داریم کسانی که از تیم انتقاد می‌کنند به جای این ‌کار، از تیم حمایت داشته باشند و کمک کنند اکنون که خوزستان پس از ۱۰ سال در لیگ برتر یک نماینده دارد، بتواند خودش را نشان دهد. ما با توجه به این‌که تیم‌مان دیر بسته شد، نتوانستیم نفرات لازم را جذب کنیم و نفرات خوب هم جذب تیم‌های دیگر شدند و اکنون هم نیاز به فرصت داریم تا بتوانیم طی هفته‌های آینده به ترکیب اصلی‌مان دست پیدا کنیم.

دغاغله با بیان این‌که تیم ما نوپا است، افزود: ‌تمام بازیکنان ما جوان و زیر ۲۳ سال هستند و این بازیکنان جوان نیاز به حمایت و تشویق دارند. هدف اصلی ما این است که تیم استقلال خوزستان در اولین گام خود، در لیگ برتر بماند و ان‌شاءالله سال‌های آینده بتواند به نتایج بهتری دست پیدا کند. در واقع هدف ما پرورش بازیکنان خوزستانی برای سال‌های آینده است.

وی افزود: من دست تنها هستم و انتظار دارم همه و همچنین مربیان استان از من حمایت کنند و به کمک من بیایند تا بتوانیم به فوتبال بانوان خوزستان رونق ببخشیم، چرا که لیاقت بانوان خوزستانی بیشتر از این است و ما با ورزش می‌توانیم ضمن نشان دادن پتانسیل بانوان خوزستان، به داشتن یک جامعه سالم هم کمک کنیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال‌ خوزستان در پایان با اشاره به دیدار تیمش در هفته سوم لیگ، گفت: روز جمعه این هفته در اهواز به مصاف نماینده ایلام می‌رویم. این تیم ۱۰ سال است که در لیگ برتر کشور حضور دارد و امیدوارم تیم نوپای من، بازی خوبی برابر این تیم با سابقه داشته باشد.

خبرنگار: صادق هواشم

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد