امروز

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۴۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش تفکرجوان و به نقل از دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز (سه‌شنبه) در آیین افتتاح چهار کتابخانه تخصصی دفاع مقدس و تجلیل از نویسندگان و پژوهشگران دفاع مقدس خوزستان اظهار داشت: شجاعت فقط در گرفتن سلاح نیست، بلکه به دست گرفتن قلم و انتقال درست وقایع گوناگون نیز شجاعت به شمار می آید.

وی افزود: مادامی محروم هستیم که قلم ما محروم است، بیشتر اتفاقات دفاع مقدس در این استان صورت گرفته اما همچنان کم توجهی به این استان فراوان است و در بیان این امر باید گفت که موزه دفاع مقدس خوزستان تنها ۳۵ درصد پیشرفت داشته و این شایسته چنین استانی نیست.

سردار مرادحاجتی با بیان این که حال کتاب و نویسندگی در خوزستان چندان خوب نیست، اضافه کرد: قلم متعهد و نویسندگی متعهدانه یعنی جهانی فکر کردن برای معرفی ارزش های ملی و معنوی و تلاش ما این است که هر ساله از افرادی که در این حوزه تلاش می کنند تقدیر کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: راهبرد ما در سال جاری این است که اهتمام ویژه ای به حوزه کتاب و نویسندگی داشته باشیم و بتوانیم این همایش را در تقویم ادبی استان به تثبیت برسانیم.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد