امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۳۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و به مناسبت هفته پدافند غیرعامل و هماهنگی هرچه بیشتر بین واحدهای درون سازمانی و استان های معین گاز خوزستان، جلسه ای با محوریت پدافند غیرعامل و مدیریت بحران برگزار شد.

به گزارش تفکرجوان و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان، نادر قلی زری میدانی رییس ایمنی، بهداشت و محیط زیست این شرکت گفت: مقارن با هفته نکوداشت پدافند غیرعامل برای اولین بار در سطح شرکت های گاز استانی و مناطق عملیات انتقال گاز، جلسه ای به پیشنهاد و میزبانی گاز خوزستان به منظور هماهنگی کمیته های پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت های معین۱ ، معین۲ و جانشین استان خوزستان در خصوص حفظ آمادگی، پیشگیری از وقوع حوادث، حذف زمینه های ریسک و هماهنگی با حضور مدیران عامل و اعضای کمیته های پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت های گاز استانی: اصفهان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و مناطق عملیات انتقال گاز به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

رییس ایمنی، بهداشت و محیط زیست گاز خوزستان افزود: در ابتدای جلسه گزارشی از حوادث و اقدامات انجام شده ارائه شد که منجر به دریافت چندین پیشنهاد در خصوص پیشگیری و آمادگی در خصوص مواجه با حوادث از سوی حاظرین در جلسه دریافت شد.

وی در ادامه اظهار داشت: مدیرعامل از طریق ویدئو کنفرانس با استان های معین گاز خوزستان ارتباط زنده تصویری برقرار شد. همچنین در این ارتباط مقرر شد، جلسه هم اندیشی با مدیران گاز های استانی همجوار برگزار شود تا با بررسی مشکلات و ریسک های موجود به نتیجه قابل قبولی دست یابیم که منجر به یک دستور العمل شود.

زری میدانی در پایان به موارد مصوب شده در این جلسه اشاره کرد:
• مقرر شد مدیران و روئسای شرکت های استانی هم جوار جهت تبادل اطلاعات و بالا بردن تجربیات بازدید هایی از تاسیسات گازرسانی یکدیگر داشته باشند.
• شناخت اعضای کمیته های پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت های معین۱ ، معین۲ و جانشین استان خوزستان.
• تبادل اطلاعات در خصوص سندها، نقشه ها و زیر ساخت های بین شرکت های معین و جانشین.
• برنامه ریزی جهت برگزاری مانورهای مشترک سطح A به منظور افزایش میزان آمادگی استان های معین و جانشین.
• اشتراک تجارب سال های گذشته در حوزه مدیریت بحران باتوجه به بحران های اتفاق افتاده همچون سیل و آبگرفتگی سال ۹۸ و …

انتهای خبر/.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد