امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۱۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

تفکر جوان// بالاخره پس از کش و قوس های فراوان امیرعارف کیانی بعنوان شهردار مسجدسلیمان انتخاب شد. با نگاهی به رزومه شهردار منتخب می توان متوجه شد که بسیاری پرسنل شهرداری مسجدسلیمان به مراتب رزومه ای قوی تر از وی دارند.ضمن این که گفته می شود کیانی پیش از این نتوانسته بود رأی موافق شورای شهر لالی را برای تصدی عنوان شهردار لالی کسب کند.

به گزارش تفکر جوان، امیر عارف کیانی با ۷ رأی موافق بعنوان شهردار مسجدسلیمان انتخاب شد. از مسئولیت های امیر عارف کیانی در شهرداری می‌توان به مسئولیت فضای سبز، کارشناس حوزه ساختمانی و شهرسازی، مسئول صدور پروانه، مسئول واحد ساختمان، کارشناس اداره برنامه ریزی و مدیر امور قراردادها، معاونت خدمات شهری، کارشناس کمیسیون معاملات، مدیر ستاد مدیریت بحران شهرداری، مدیر پروژه سایت پسماند و مدیر پروژه پارک کوهستان اشاره نمود.

با نگاهی به رزومه شهردار منتخب می توان گفت بسیاری از پرسنل شهرداری مسجدسلیمان به مراتب رزومه ای قوی تر و موفق تر از کیانی دارند و حضور وی بعنوان شهردار مسجدسلیمان می توان با چالش های متفاوتی از نظر عوامل سازمانی همراه شود. از طرفی می توان گفت اسفندیار باقری، علی هزارسی، محمد زراسوندی علیپور، یونس احمدپور، محمد خرم، کورش حاجتپور، کورش شهبازی و … به مراتب رزومه موفق تری از شهردار منتخب دارند.

با این حال انتخاب کیانی جای پرسش های زیادی را در اذهان ایجاد نموده است. این که وی توانایی مدیریت صحیح حواشی و چالش های متعدد شهرداری مسجدسلیمان را دارد؟ برنامه وی برای درآمدزایی و بدهی های میلیاردی شهرداری چیست؟ یک شهردار غیربومی تا چه اندازه در مسجدسلیمان می تواند موفق باشد؟ و این که اصولاً طی یک دهه اخیر حداقل کدام فرزند مسجدسلیمان در شهر ایذه بعنوان مدیر معرفی شده و این گونه رویکرد شورای شهر که گزینه غیربومی با رزومه ای نه چندان متفاوت تر از فرزندان مسجدسلیمان را چگونه ارجح می داند؟ ضمن این که گفته می شود کیانی پیش از این نتوانسته بود رأی موافق شورای شهر لالی را برای تصدی شهرداری کسب کند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد