امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۲۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش تفکرجوان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز جلسه بررسی مشکلات دفع آبهای سطحی بعد از ظهر روز چهارشنبه ۱۲ آبان ماه با حضور شهردار کلانشهر اهواز، معاونین و مدیران مناطق برگزار شد.

در این نشست رضا امینی شهردار کلانشهر اهواز با اشاره به احتمال در پیش بودن بارندگی های پاییزی، اظهار داشت: دفع آبهای سطحی پس از بارندگی ها در اهواز یکی از مهمترین معضلات این شهر است که مشکلات بسیاری برای مردم درپی دارد.

وی افزود: پذیرفته نیست بعد از چند سال درگیری با مشکلات دفع آبهای سطحی، هنوز هم آمادگی لازم را با توجه به شرایط موجود نداشته باشیم.

امینی گفت: مدیران شهرداری باید به این نکته توجه کننده که برای حل مشکلات مردم در بحران ها و معضلاتی مانند آبهای سطحی حتی اگر فراتر از قانون عمل کنند، هیچ کس آنها را بازخواست نخواهد کرد.

شهردار کلانشهر اهواز خاطرنشان کرد: باید خدمت به مردم را کار برای خدا بدانیم و در مواقع بحرانی با تمام توان پای کار به دور از دوربین ها و نمایش ها، در وسط میدان باشیم.

وی افزود: برای بحران هایی مانند دفع آبهای سطحی، سه مرکز پشتیبانی در شرق، غرب و شمال شهر تشکیل خواهیم داد که متشکل از مدیران مناطق و سازمان ها با تمامی امکانات در اختیار است تا اینگونه کار تقسیم شده و بهتر بتوان به مشکلات رسیدگی کرد.

امینی گفت: مدیران مناطق نیز باید تیم هایی متشکل از افرادی پای کار و جهادی تشکیل دهند تا در شرایط بحرانی مشکلی از بابت حضور به موقع و مستمر مدیران در کف میدان نداشته باشیم.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد