امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۲۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش تفکرجوان و به نقل از دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی»‌ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با «علیرضا امین» مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان دیدار ‌و در خصوص همکاری‌های مشترک حوزه دفاع مقدس گفت‌و‌گو کرد.

سردار مرادحاجتی در ابتدای این دیدار، موزه دفاع مقدس آبادان را سند مظلومیت و البته اقتدار مردم این منطقه دانست و اظهار داشت: پذیرفتنی نیست که با وجود این همه ظرفیت های خوب اقتصادی در آبادان شاهد محرومیت و فقر امکانات در بکرترین موزه دفاع مقدس کشور باشیم.

وی افزود: یکی از مهمترین رسالت‌ها و انگیزه‌ها برای ساخت و تکمیل موزه ها، به نمایش گذاشتن حماسه‌های مردم و همچنین نقش دستگاه‌ها و شرکت‌های مختلف در دوران دفاع مقدس است و ما قصد داریم در موزه آبادان به اهمیت و نقش مهم و اساسی شرکت پالایش نفت آبادان که هم در تیررس مستقیم دشمن بود و هم سنگر اول اقتصادی برای حمایت و پشتیبانی از جبهه‌های حق علیه باطل، بپردازیم.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان نیز در این دیدار، به اهمیت انتقال ارزش‌ها به نسل آینده اشاره کرد و بیان داشت: وجود موزه دفاع مقدس در آبادان و در جوار پالایشگاه، رسالت اجتماعی و معنوی ما را بیشتر می‌کند تا برای تجهیز و تکمیل آن همت بیشتری به کار ببریم و این مرکز را مهیا کنیم که میزبان شایسته‌ای برای کاروان‌های راهیان نور و بحث گردشگری جنگ باشد.

در پایان این دیدار، تفاهم نامه مشترک همکاری بین مدیران هر دو نهاد منعقد و مقرر شد که شرکت پالایش نفت آبادان ضمن حضور و مشارکت در ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان، نقش خود در دوران دفاع مقدس را نیز در این مجموعه به معرض نمایش بگذارد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد