امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۰۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

:

در جلسه‌ای که با حضور علی مددی سرپرست توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، ولی اله دینی مدیر منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران، عبداله ابول پور مدیر عامل شرکت گاز خوزستان، پوررضا مدیر عامل شرکت پالایش گاز بیدبلند، ظهیری مدیر عامل منطقه یک عملیات انتقال گاز ایران و برخی از اعضای هیات مدیره و پرسنل شرکت گاز خوزستان برگزار شد، مشکلات ساماندهی نیروی انسانی مجموعه شرکت‌های گازی بررسی شد.

به گزارشتفکرجوان و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز خوزستان، مددی گفت: کارکنان شرکت‌های گازی، سربازان گمنام وزارت نفت هستند. وی با اشاره به وضعیت موجود مشکلات نیروهای قرارداد موقت افزود: چالش‌های زیادی در حوزه ساماندهی نیروهای قراردادی داریم که در این خصوص سعی کرده‌ایم با حضور در مناطق مختلف شرایط نیروها را از نزدیک بررسی کنیم، اما عضویت‌های مختلف وزارت نفت مطمئن باشند که نگاه ما به این مشکلات رویکرد حل مسئله است.

سرپرست توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت تصریح کرد: ما در مجموعه صنعت نفت به دنبال تکثر قراردادها نیستیم و مسئله ی تکثر قراردادها آسیب‌های زیادی را برای منابع انسانی در پی داشته است.

مددی با بیان اینکه فعالیت‌ها در مجموعه صنعت نفت به صورت گروهی و کار تیمی است، اظهار داشت: همه فعالیت‌های نیروی انسانی مجموعه صنعت نفت به صورت زنجیره‌ای به هم متصل است.

وی ضمن تاکید بر تدوین نظام جبران خدمات مدون برای کارکنان بیان داشت: بروز رسانی اطلاعات تحصیلی نیروهای قراردادی، نظام پرداخت حقوق و یکسان سازی تسهیلات در اولویت اقدامات وزارت نفت قرار دارد.
سرپرست توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت در خصوص حل مشکلات نیروهای قرارداد موقت گفت: به دنبال راهکارهای اجرایی و مدل موثری برای ساماندهی نیروهای قراردادی هستیم که به نفع آنها باشد.

او با اشاره به مشکلات نیروهای ارکان ثالث در مجموعه وزارت نفت گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر بخش زیادی از مشاغل فنی و تخصصی را نیروهای ارکان ثالث انجام می‌دهند طرح طبقه بندی مشاغل را در دستور کار قرار داده‌ایم که بطور کامل اجرا شود.

مددی با تاکید بر اینکه اثربخشی نیروی انسانی در سیستم‌های مدیریتی دارای اهمیت است افزود: به دنبال تسهیلاتی هستیم که باعث ایجاد انگیزه و دلگرمی نیروهای ارکان ثالث بشود.

سرپرست توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران به چالش‌ها و محدودیت‌های ساختاری اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم راهکارهای قانونی و موثر را شناسایی کنیم تا موانع در این بخش نیز مرتفع شوند.

گفتنی است قبل از صحبت‎های مددی سرپرست توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، ابول پور مدیر عامل شرکت گاز خوزستان، پوررضا مدیر عامل شرکت پالایش گاز بیدبلند و ظهیری مدیر عامل منطقه یک عملیات انتقال گاز ایران گزارشی از عملکرد فعالیت های شرکت های مربوطه و مشکلات منابع انسانی را ارائه دادند.

انتهای پیام/.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد