امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۲۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

قریب به ۸۰ روز از شروع بکار شورای شهر مسجدسلیمان می گذرد و اعضای شورا همچنان در تکاپوی انتخاب شهردار هستند. این در حالی است که نشست اخیر اعضای شورا به حدنصاب نرسید.

به گزارش پایگاه خبری تفکر جوان، در حالی که انتظار می رفت تا شهردار مسجدسلیمان توسط اعضای شورا انتخاب شود اما بدلیل به نصاب نرسیدن اعضا این موضوع منتفی شد. از طرفی طی هفته های اخیر نام های مختلفی بعنوان گزینه های مدنظر اعضای شورا جهت انتخاب شهردار مسجدسلیمان مطرح شده اند. آن چه مسَلم است عدم شناخت شهردار منتخب از بافت فرهنگی و شهری مسجدسلیمان موجب اختلال در تصمیم گیری ها خواهد شد. علاوه بر این گزینه بومی ضمن آگاهی از ظرفیت های شهر و شناخت مبادی قانونی با تسلط کافی در مدیریت شهرداری می تواند موفق تر عمل کند.

طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر برگزاری نشست برخی اعضای شورا در بنگله شخصی منطقه پشت برج موجب شده تا در صورت صحت موضوع اعتمادها نسبت به پارلمان شهری دوره ششم کمرنگ تر شود. هر چند گویا تجربه تلخ شورای پنجم همچنان بر این دوره از شورا نیز سایه افکنده و شائبه اعمال نظر برخی اعضای شورای پیشین در تصمیم گیری های شورای ششم نیز وجود دارد. اضای شورا باید بدانند در صورت تحقق موضوع، این خبر نمی تواند با توجه به حواشی متعدد شورای شهر دوره پنجم آن چنان خوشایند باشد.

با تمام این تفاسیر امیدواریم با انتخاب یک شهردار مردمی، متخصص و دلسوز مسجدسلیمان بار دیگر در مسیر توسعه و آبادانی قرار گیرد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد