امروز

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۵۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از تحقق تمامی برنامه های تعهد شده تولید نفت و گاز این شرکت در نیمه ی نخست سال ۱۴۰۰ خبر داد .

به گزارش تفکر جوان و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، جلسه پیش بینی ۵ ساله بهره دهی چاه های نفت و گاز ؛ تولید، توزیع و تزریق گاز میادین و مخازن شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در نیمه ی دوم سال ۱۴۰۰ برگزار شد .

در این جلسه با اعلام اینکه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان موفق به تحقق تمامی برنامه های تولید نفت و گاز در نیمه ی نخست سال جاری شده است، برنامه های این شرکت برای تولید در نیمه ی دوم سال مصوب گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مهندس علیرضا هیهاوند که در این جلسه و در جمع مدیران و کارشناسان فنی و عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان سخن می گفت افزود: طی مدت زمان ۶ ماه نخست سالجاری حدود ۶۰۰ هزار دسی متر مربع ضخامت سنجی خطوط لوله و تأسیسات انجام شد که در مقایسه با سال گذشته ۴۸ درصد افزایش یافته است .

وی در اعلام سایر اقدامات عملیاتی این شرکت در بازه ی زمانی ۶ ماهه ی نخست امسال گفت: تعمیر و آماده سازی خط لوله ۱۲ اینچ زیر زمینی بعد از انجام تست های هیدرو استاتیکی – تعمیر خط لوله ۶ اینچ انتقال نفت ایستگاه پمپاژ تمبی/هفت شهیدان در ۳۸ مقطع و نصب توپک ران و توپک گیر جدید جهت ایجاد شرایط توپک رانی حین سرویس خط – تعمیر کلی ۵۰ کیلومتر از خط دو مداره برق ۱۳۲ کیلو ولت لب سفید – ایمن سازی چاه گازی ۲۹۸ بدون حضور دکل از اقدامات صورت گرفته این شرکت می باشد . همچنین در بخش تعمیرات اساسی مخازن تحت فشار نیز مطابق برنامه زمان بندی شده تعمیرات مرتبط توسط مدیریت تعمیرات ستاد انجام و تعداد ۱۲ دستگاه مخزن تحت فشار تعمیر کلی گردیدند .

وی در پایان با اشاره به تعیین تکلیف ۵ بسته از میادین این شرکت در طرح نگهداشت و افزایش تولید ۲۸ مخزن مناطق نفتخیز جنوب اظهار داشت : از شرکت های پیمانکار فعال در طرح های توسعه ای این ۵ مخزن انتظار داریم بمنظور بهره مندی جامعه ی همجوار از مزایای حضور صنعت نفت،نسبت به هزینه نمودن ۴ درصد اعتبار تعهد شده طرح ها جهت ارایه خدمات عاام المنفعه و مسئولیت های اجتماعی در زمان حضور پیمانکار و حین عملیات اجرای طرح اقدام شود .

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد