امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۰۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

مسابقات علمی، عملیاتی و ورزشی امدادگران شرکت گاز استان خوزستان به مناسبت ۱۹۴ مین روز سال(روز امداد گاز)

به گزارش تفکرجوان و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان، عبداله مسرتی مدیر منابع انسانی این شرکت گفت: مسابقات علمی، عملیاتی و ورزشی امدادگران شرکت گاز استان خوزستان به مناسبت ۱۹۴ مین روز سال(روز امداد گاز) جهت حفظ آمادگی این عزیزان و به دلیل شرایط کرونایی حاکم و حفظ پروتکل های بهداشتی، باحضور ٢۶ امدادگر از سراسر ادارات گازرسانی، در محل ستاد مرکزی این شرکت برگزار شد.

مدیر منابع انسانی گاز خوزستان افزود: این مسابقات در واقع مانور آمادگی نیروهای امداد گازرسانی، و یکی از راهکارهای مثبت در جهت مقابله با حوادث و بحران‌ها بوده، که برحسب شرایط زمان و مکان، احتمال دارد در حوزه‌های مختلف گازرسانی رخ دهد.

وی آماده به کار بودن کارکنان خط اول علی الخصوص نیروهای امداد و تعمیرات را ضروری خواند و اظهار داشت: مانورهایی در قالب مسابقه طراحی و برنامه ریزی شده، خیلی مثمر ثمر است، چرا که معمولاً احساسی که در رقابت وجود دارد در مانور نیست.

عبداله مسرتی ضمن تقدیر از برنامه ریزی منسجم و اجرای مطلوب در برگزاری این مسابقات گفت: ٢۶ نفر در قالب ٢۶ تیم بهمراه سرپرست در ٣ رشته شامل؛ دومیدانی، آزمون کتبی و اطفای حریق به رقابت پرداختند و توانمندی خود را نشان دادند.

وی تصریح کرد: البته هدف، فقط مسابقه و کسب رتبه نیست، آموزش، ارتقای سطح توانمندی و تخصص کارکنان، تقویت انگیزه و ایجاد روحیه نشاط آنان بویژه نیروهای پست امداد، فرهنگ سازی استفاده از وسایل ایمنی، ارزیابی توان فیزیکی و علمی – فنی، شناسایی نقاط قوت و ضعف از مهم‌ترین اهدافی است که در این مسابقات دنبال می‌شود.

مسرتی در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: نیروهای امداد و تعمیرات با توجه به ماهیت کاری خود، همواره درون منازل مسکونی مردم و برون آن یعنی جامعه، توأمان ارتباط داشته، که باید در راستای فعالیت خود سه ویژگی اصلی تعهد، سرعت و دقت را مد نظر قرار داده، و اگر امداد‌گری احساس کند که حرکت او برای حاضر شدن در محل حادثه در حداقل زمان ممکن می‌تواند جان و مال یک انسان را نجات دهد به عنوان یک انسان وظیفه دارد که این خدمت را انجام دهد.

وی در پایان با اشاره به این موضوع که در مسابقات امداد از پیشکسوتان و فرهیختگان امدادگر دعوت بعمل آمده بود و در پایان از سال ها تلاش‌ این عزیزان تقدیر بعمل آمد گفت: پس از پایان مسابقه و جمع بندی نمرات به ترتیب تیم های دزفول، هفتکل، هندیجان، سوسنگرد و باوی بعنوان نفرات اول تا پنجم شناخته و هدیه خود را دریافت نمودند.

انتهای پیام/.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد