امروز

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۴۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش تفکرجوان و به نقل از دفاع‌پرس از اهواز، «علی خدادادی» مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تردد زائران در مرز شلمچه و همچنین امکان بازگشت زائران از مسیر مرزهای زمینی، این جمعیت با برپایی ۲ قرارگاه امداد و نجات در مرزهای شلمچه و چذابه، آماده عملیات برای پاسخگویی به حوادث احتمالی و ارائه خدمات امداد و نجات در این گذرگاه های مرزی است.

وی افزود: با توجه به‌ تردد بیشتر زائران از مرز شلمچه، علاوه بر قرارگاه عملیاتی امداد و نجات، دو پست امداد و نجات، شش دستگاه آمبولانس، شش دستگاه نجات و یک دستگاه خودروی ارتباطات سیار در مسیرهای منتهی به این پایانه مرزی مستقر شده و ۴۰ نجاتگر عملیاتی نیز در این محور به ارائه خدمت می‌پردازند. در پایانه مرزی چذابه نیز دو پایگاه امداد و نجات با دو دستگاه آمبولانس و تجهیزات نجات و ۲۰ نجاتگر عملیاتی آماده ارائه خدمات امداد و نجات به زائران حسینی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان همچنین با اشاره به استقرار بالگرد این جمعیت در فرودگاه آبادان گفت: تیم امداد هوایی جمعیت هلال احمر خوزستان به منظور سرعت بخشیدن به عملیات های امداد هوایی و دسترسی سریعتر به پایانه های مرزی، اقدام به استقرار بالگرد هلال احمر در فرودگاه آبادان در حالت آماده باش کرده است. زائران کربلا از قرار گرفتن در تجمعات پرهیز کرده و برای بازگشت به میهن با برنامه ریزی قبلی اقدام کنند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد