امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۴۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس خوزستان گفت: خوزستان باید جایگاه خودش را به عنوان پایتخت دفاع مقدس به همه دنیا ثابت کند که در این راه شهرداری کلانشهر اهواز کمک ها و اقدامات خوبی انجام داده است.

به گزارش تفکر جوان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز روز شنبه ۳ مهرماه آیین رونمایی از سردیس شهید محمد رضا سبحانی در پارک سبحان منطقه کمپلو با حضور سعیدی نیا قائم مقام شهردار، سردار مرادحاجتی مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان خوزستان، موسوی زاده، زارع زاده و شانه سازان اعضای شورای اسلامی شهر اهواز، امینی معاون فرهنگی اجتماعی ورزشی، محمدی معاون خدمات شهری، خنافره رئیس سازمان آرامستان ها، تعدادی از مدیران مناطق و مسئولین شهرداری و نیروهای نظامی و انتظامی و برگزار شد.

در این آیین رونمایی، سردار حاجتی مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس خوزستان با اشاره به زیبایی اقداماتی همچون طراحی سردیس شهدا و یادمان آن ها در فضاهای شهری، اظهار داشت: خوزستان باید جایگاه خودش را به عنوان پایگاه دفاع مقدس به همه دنیا ثابت کند که در این راه شهرداری کلانشهر اهواز کمک ها و اقدامات خوبی انجام داده است.

سردار حاجتی داشتن جوانانی همچون سردار شهید علی هاشمی و شهید سبحانی را مایه افتخار مردم خوزستان خواند و افزود: کارهای خوبی در زمینه ترویج آثار دفاع مقدس و فرهنگ ایثارگری در سطح استان و اهواز انجام شده و امیدواریم به پاسداشت جایگاه شهدا، در سال ۱۴۰۱ در مبلمان و سازه های شهری این آثار را بیش از پیش مشاهده کنیم.

سعیدی نیا قائم مقام شهردار اهواز در ادامه در آیین رونمایی از سردیس شهید سبحانی، اظهار داشت: شهرداری اهواز همواره در راستای پاسداشت مقام شهدا، در برنامه خود اقداماتی ارائه داده و امروز نیز با رونمایی از سردیس شهید محمدرضا سبحانی، برگ زرینی به افتخاراتش اضافه شد.

وی افزود: یادمان هایی که در پارک ها و مناطق مختلف شهر برپا شده از کارهای ارزشمندی است که قرار دادن و رونمایی از سردیس شهدا در کنار این یادمان ها می تواند زیبایی و فضای این اماکن مقدس را دو چندان کند.

سعیدی نیا برنامه ساخت یادمان ها و قرار دادن سردیس ها و نماد شهدا در اماکنی مثل پارک ها و فضاهای عمومی را توسط شهرداری اهواز ادامه دار خواند و ترویج فرهنگ ایثار و مکتب دفاع مقدس را وظیفه ای همگانی برای تک تک افرادی که توانایی انجام کار در این حوزه را دارند معرفی کرد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد