امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۱۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش تفکر جوان و به نقل از دفاع‌پرس از اهواز، ۴۱ بانوی شاخص عرصه دفاع مقدس دزفول امروز با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی تجلیل شدند.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در همایش نقش زنان دزفول در دوران دفاع مقدس و تجلیل از ۴۱ بانوی شاخص عرصه دفاع مقدس این شهرستان که در سالن شهید حاج «احمد سوداگر» مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: سرداران زیادی چون حاج «قاسم سلیمانی» در دوران دفاع مقدس پرورش یافتند که در دامان شیر زنان این کشور رشد کردند و متعالی شدند.

وی افزود: شهرستان دزفول سرداران زیادی پرورش داد و بعثی‌ها از این شهر هراس زیادی داشتند. رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اجازه ندادند ابرقدرت‌های جهان کمر اسلام را در ایران بشکنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، امنیت ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهدا دانست و گفت: تمام نقاط شهر دزفول بوی شهدایی می‌دهد که جان خود را برای ولایت فقیه فدا کردند و برخی از خانواده‌ها تا ۱۲ شهید تقدیم این آب و خاک کرده اند.

سردار مرادحاجتی با اشاره به ایثار و فداکاری مادران شهدا بیان داشت: مادران ایران اسلامی با حضرت فاطمه (س) قرارداد بستند و بعد از بزرگ کردن و تربیت فرزندان خود، آنها را به جبهه فرستادند تا یک وجب از خاک میهن اسلامی جدا نشود.

وی با بیان اینکه دزفول شهری است که جوانانش جان خود را برای مکتب امام حسین(ع) فدا کردند، متذکر شد: آبروی محله، متعلق به شیربچه‌ای است که مردانه جان داد تا نام دزفول مقتدر بر سر زبان‌ها بیفتد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد