امروز

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۰۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش تفکر جوان و به نقل از روابط عمومی و دبیرخانه مسئولیت اجتماعی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان، درنشست هم اندیشی در این سازمان، ضمن اهدا لوح های تقدیر، از خدمات و تلاش های سید امید شهیدی نیا مدیرعامل و رئیس شورای راهبردی شرکت های منطقه و محسن ادیبی رئیس روابط عمومی و دبیر کارگروه توسعه متوازن تجلیل نمود.

متن این تقدیر نامه ها که به امضاء مشترک فریدون بندری فرماندار شهرستان بندر ماهشهر و جمال شیبه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان هستند؛ بدین شرح است:
بی‌تردید دستیابی به توسعه پایدار و عدالت اجتماعی مستلزم همیاری و تعامل مثبت و فعال مدیران و دست اندرکاران کلیه نهادها و دستگاه‌های ذیربط و دخیل در عرصه توسعه و رفاه اجتماعی است.
همکاری و تعامل در جهت احیای امید و شوق زندگی در جان‌های رنج دیده توفیق بزرگی است که از جانب خداوند متعال به بندگانش هدیه می‌شود و در میان همه مددکاری‌ها و حمایت‌های اجتماعی، «احداث مسکن و ایجاد سرپناه ایمن» از قداستی ویژه برخوردار است.
اینک که با استعانت از درگاه باری تعالی و توجهات حضرت ولیعصر(عج) و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدائی ها با تعامل و همراهی اثربخش حضرتعالی در عرصه‌های خیر و نیکوکاری و پیشگامی در انجام مسئولیت‌های اجتماعی، شاهد حفظ کرامت و منزلت اجتماعی خانواده‌های تحت حمایت از طریق ایجاد مسکن ایمن می باشیم.
به شکرانه توفیق در این امر مقدس و ماندگار و به پاس ارج نهادن به تلاش‌های صادقانه حضرتعالی این لیگ حضور شما تقدیم می‌گردد. امید است با توکل و الطاف بیکران الهی همواره موفق، سربلند و موید باشید. انشالله

فریدون بندری
فرماندار شهرستان ماهشهر

جمال شیبه
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد