امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۰۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

آب رسانی به شهروندان و روستاییان شهرهای دچار تنش آبی در حوزه ی عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان که از ابتدای فصل گرما در استان خوزستان شروع شده و تا پایان فصل گرما و برطرف شدن این معضل ادامه می یابد .

به گزارش تفکر جوان و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت و با عنایت و مساعدت مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، عملیات آب رسانی با تانکر به شهروندان و روستاییان شهرهای واقع در حوزه ی عملیاتی این شرکت با جدیت در حال انجام است .

در این راستا و با افزایش تنش آبی در روستاهای شهرستان اندیکا و درخواست اداره آب و فاضلاب این شهرستان از ابتدای مرداد تاکنون تعداد ۱۳۲ سرویس آب رسانی با تانکر به روستاهای شهرک طالقانی ،تاقا.روستای امیرالمومنین ،شهرک میثم،شهرک یاسر،حوزه علمیه،.ناصرخسرو،جعفرآباد،دورآب،منصورآباد،احمدبلد،حیدرآباد،گرگه،دولیجان ،بتواز،تلخاب نظر،چه ریته،معدن شن،اقلیا با همت اداره ترابری شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد و طی آن حدود ۲ هزار متر مکعب برابر با ۲میلیون لیتر آب شرب میان روستاییان شهرستان اندیکا توزیع گردید .

در همین مقطع زمانی تعداد ۱۷۰ سرویس با حجم ۲ هزار و ۵۵۰ متر مکعب معادل ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار لیتر آب شرب میان اهالی روستاهای شهولی،شکرآب،کالوسه،جه جه،۱۶میل،تنگ پل،تنگ تلفن،امیر آباد سرگچ،گلیخون،پاگچ لهبری،گچ خلج،محمد آباد تمبی،چم فراخ،دومده،قلعه مدرسه،چهاربیشه تمبی چمفراخ،امیرآباد یکمهه،پرچک،بتوند،یکمهه،گلستان از توابع شهرستان مسجدسلیمان توزیع گردید .

تأمین آب شرب روستاییان شهرستان های مسجدسلیمان و اندیکا در مجموع خدماتی معادل مبلغ ۲ میلیارد و ۷۵۶میلیون ریال برای شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان هزینه غیرمستقیم در بر داشته است .

گفتنی است ، پیش از این و در ماه های خرداد و تیر، عملیات آب رسانی و توزیع ۸۶۴ هزار لیتر آب شرب میان روستاییان ۱۷ روستای شهرستان مسجدسلیمان توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان صورت پذیرفته است .

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد