امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۲۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

 

۱۳۹۵۰۶۳۱۲۱۱۹۱۲۶۷۰۸۷۱۹۵۴۴

به گزارش خبرنگار تفکرجوان: لیگ برتر جوانان باشگاه‌های فوتبال ایران با حضور ۱۲ تیم از نقاط مختلف کشور از روز دوشنبه ۸ شهریور آغاز شد و تا کنون ۵ هفته از آن به پایان رسید.

یکی از تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر جوانان باشگاه‌های فوتبال ایران تیم نفت اهواز است که در ۵ بازی گذشته نتایج خوبی به دست آورده است و عملکرد درخشانی از خود نشان داد.

تیم جوانان نفت اهواز در هفته نخست لیگ برتر جوانان روز سه شنبه ۹ شهریور به مصاف تیم جوانان گهر زاگرس درود رفت که توانست این تیم را شکست دهد و ۳ امتیاز شیرین را در نخستین بازی خود در لیگ جوانان را دشت کند.

در این بازی نفت اهواز حریف خود تیم جوانان گهر زاگرس درود را با تک گل مصطفی ربیعی‌زاده را شکست داد و این فصل لیگ برتر جوانان را با پیروزی آغاز کرد.

در هفته دوم تیم جوانان نفت اهواز در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان تیم شاهین شهرداری بوشهر بود و در یک بازی پر گل ۳ بر ۲ توانست میهمان خود را از پیش رو بردارد و امتیاز کامل این بازی را نیز به نام خود ثبت کند.

در این بازی ۵ گل از خط دروازه‌های ۲ تیم گذشت که ۳ گل آن از سوی محمد غلامزاده، سید علی بخار و رامین جهانبخش برای نفت اهواز به ثمر رسید و ۲ گل شاهین شهرداری بوشهر نیز توسط محمد محبی و امیرحسین موسوی زده شدند.

در این هفته تیم نفت اهواز با سه پله صعود نسبت به هفته نخست با تفاضل گل در جایگاه دوم جدول لیگ برتر جوانان قرار گرفت.

بازی هفته سوم تیم نفت اهواز مقابل مس کرمان انجام شد که در این بازی تیم اهوازی مغلوب تیم کرمانی شد و با نتیجه ۲ بر یک بازی را واگذار کرد.

در این بازی افشین رشیدی و محمدصادق موسی‌زاده برای مس کرمان و حسن زنگنه نیز برای تیم جوانان اهواز گلزنی کردند.

با این شکست نفت اهواز همان ۶ امتیازی ماند و با تفاضل گل یک پله سقوط کرد و در جایگاه سوم جدول لیگ برتر جوانان ایران قرار گرفت.

در هفته چهارم لیگ برتر جوانان تیم نفت اهواز میزبان تیم صنعت نفت آبادان بود و در ورزشگاه اختصاصی خود مقابل طلایی پوشان آبادانی به میدان رفت.

در این بازی که در روز چهارشنبه ۳۱ شهریور برگزار شد تیم جوانان نفت اهواز با گل‌های امیررضا افشار و رامین جهانبخشی توانست تیم صنعت نفت آبادان را ۲ بر صفر شکست دهد و با کسب ۳ امتیاز بازی ۹ امتیازی شود و در جایگاه دوم جدول این لیگ قرار گیرد.

بازی هفته پنجم تیم جوانان نفت اهواز در روز سه شنبه ۶ مهرماه مقابل تیم ذوب آهن اصفهان برگزار شد که در این دیدار تیم اهوازی توانست با یک گل تیم حریف را شکست دهد.

در این دیدار گل برتری تیم جوانان نفت اهواز را حسن زنگنه وارد دروازه تیم ذوب آهن اصفهان کرد تا تیم اهوازی امتیاز کامل هفته پنجم را نیز کسب کند.

با کسب ۳ امتیاز بازی مقابل تیم ذوب آهن اصفهان، تیم نفت اهواز ۱۲ امتیازی شد و با تفاضل گل بعد از تیم ذوب آهن در رده دوم جدول لیگ برتر جوانان قرار گرفت.

تیم نفت اهواز در ۵ بازی انجام شده در لیگ برتر جوانان ۴ بازی را برد و تنها یک بازی را باخت و تا کنون ۱۲ امتیاز را به دست آورد و ۸ گل زده است.

تا پایان هفته پنجم لیگ برتر جوانان تیم نفت اهواز عملکرد خوبی را از خود نشان داد و به جز در هفته سوم تمامی بازی‌های خود را برده است که این می‌تواند امیدبخش هفته‌های آینده بازی‌های این تیم باشد تا موفقیت‌ها و امتیازات بیشتری را به دست آورد و به صدر جدول صعود کند.

خبرنگار: صادق هواشم  

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد