امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۰۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

۴۵۵۳۸_۵۰۱

 

به گزارش خبرنگار شبکه خبری تفکر جوان: غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان که بعدازظهر امروز با حضور در شرکت فولاد خوزستان از سایت فولادسازی بازدید کرده بود، به‎دلیل طولانی شدن برنامه بازدید از این شرکت نتوانست در محل تمرین تیم فوتبال فولاد خوزستان حضور پیدا کند.

محل تمرین امروز فولاد خوزستان به سالن تکنیک باشگاه فولاد که فاقد محل استقرار تماشاگران است، انتقال یافته بود و علیرضا اژدری‎زاده مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان نیز جهت دیدار با استاندار در این محل حضور داشت.

در عین حال، چند عکاس و تصویربردار از باشگاه فولاد برای پوشش حضور استاندار خوزستان در محل تمرین سرخ‎پوشان در سالن تمرین این تیم حضور داشتند و مدیران باشگاه فولاد تدارک زیادی برای استقبال و پذیرایی از دکتر شریعتی و همراهان وی دیده بودند اما طولانی شدن زمان حضور استاندار خوزستان در شرکت فولاد موجب عدم حضور ایشان در تمرین فولادی‎ها شد.

همچنین تعدادی از هواداران فولاد خوزستان به‎دلیل ممنوعیت ورود تماشاگران به تمرین امروز تیم فولاد در بیرون از ورزشگاه فولاد منتظر حضور استاندار بودند تا در رابطه با مشکلات موجود در باشگاه فولاد خوزستان با وی صحبت کنند که در نهایت این اتفاق رخ نداد.

ارنست ان‎فور به‎دلیل عدم صدور ویزا و مهرداد جماعتی به‎دلیل مصدومیت در تمرین عصر امروز فولاد غیبت داشتند و اکبر ایمانی مثل روزهای گذشته به نرم دوی و تمرین انفرادی پرداخت. سایر بازیکنان فولاد هم زیر نظر کادر فنی به مرور برنامه‎های بازی مقابل عقاب تبریز در جام حذفی پرداختند.

تصویر فوق مربوط به بازدید عصر امروز دکتر شریعتی استاندار خوزستان از شرکت فولاد خوزستان است.

خبرنگار:صادق هواشم

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد