امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۴۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

n00002467-b

سردار محمد رضا اسحاقی چهارشنبه در جمع خبرنگاران در مجتمع انتظامی فاطمیه اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی فرصتی است که بتوانیم در تعامل و همکاری بیشتر با بخش های مختلف اجتماع در راستای افزایش و ارتقای سطح امنیت اجتماعی گام برداریم که پایه های آن در حوزه اطلاع رسانی، آموزش همگانی و هم اندیشی در بخش های مختلف اجتماع است.
وی با اشاره به اینکه برنامه های هفته ناجا به دو بخش درون و برون سازمانی تقسیم می شود گفت: در بخش داخلی، برنامه های همکاران و خانواده های آنها برای تقدیر از زحمات آنها انجام می شود.
اسحاقی ادامه داد: در بیرون سازمان در حوزه آموزش ها و ملاقات چهره به چهره، همکاران در مساجد و نشست ها حضور یافته و گزارشاتی به حاضران شامل همه بخش های اجتماع از جمله اصناف، دانش آموزی، عشایر و جوامع مختلف سطح استان ارائه و تبادل نظر می کنند.
فرمانده نیروی انتظامی خوزستان گفت: هدف از این برنامه این است تا بتوانیم سطح آسایش و آرامش مردم را با اجرای برنامه ها در طول سال با امنیت و آرامش دنبال کنیم.
وی اضافه کرد: غبار روبی از مزار شهدا و استقبال از شهدای تازه تفحص شده از جمله دیگر برنامه های هفته ناجا است تا با تمسک به این شهدا بتوانیم مسیر روشن تری را رقم بزنیم و خدمات بهتری به مردم ارائه کنیم.
وی در خصوص کشفیات نیروی انتظامی اظهار کرد: در حوزه کشف مواد مخدر و کاهش سرقت موفقیت های خوبی کسب شده، جرایم در کنترل قرار گرفته و از افزایش و روند رشد آنها پیشگیری شده است.
اسحاقی در خصوص آموزش امنیت اجتماعی و پیشگیری از حوادث در مدارس گفت: ۶۰ درصد از دانش آموزان خوزستان به طور مستقیم و بقیه توسط فرهنگ یاران یعنی معلمان آموزش می بینند.
فرمانده نیروی انتظامی خوزستان افزود: آموزش ها بیشتر در خصوص حوادث ترافیکی و یا خطرات گروه های مجازی به گروه های هدف ارائه می شود.
وی ادامه داد: طرح های ارتقای امنیت اجتماعی، برخورد با سارقان و خرده فروشان مواد مخدر و ناامن کنندگان محیط برای خانواده ها به صورت مستمر در طول سال انجام و در این هفته تشدید می شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد