امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۳۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

رحیمی گفت: در هیاهوی تهاجم فرهنگی و هجوم رسانه‌های استکباری، همه باید رسانه حوزه دفاع مقدس باشند چرا که ترویج فرهنگ دفاع مقدس، ترویج ایثار، غیرت، جهاد و میهن دوستی است.
همه باید رسانه حوزه دفاع مقدس باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «مسلم رحیمی» مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان به همراه معاونین خود امروز در دیدار با سردار «مرادحاجتی» در خصوص همکاری در برگزاری ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس به گفت‌وگو پرداختند.

رحیمی در ابتدای این دیدار دفاع مقدس را شناسنامه و مایه غرور ملت ایران در عصر جدید دانست و اظهار داشت: در هیاهوی تهاجم فرهنگی و هجوم رسانه های استکباری، همه باید رسانه حوزه دفاع مقدس باشند چرا که ترویج فرهنگ دفاع مقدس، ترویج ایثار، غیرت، جهاد و میهن دوستی است.

وی با اعلام آمادگی برای پخش برنامه های باکیفیت حوزه دفاع مقدس، افزود: رویکرد همه ما در خصوص تولید محتوای مستند و فاخر در حوزه دفاع مقدس باید مبتنی بر مطالبه مردم و سلیقه نسل جوان در این حوزه باشد.

سردار «مرادحاجتی» نیز دغدغه همیشگی و پیوسته رسانه ملی در خصوص دفاع مقدس را ارزشمند دانست و گفت: صداسیمای مرکز خوزستان همیشه تریبون اصلی ما در پوشش اخبار و انتشار محتوای تصویری و مستند دفاع مقدس بوده است.

وی ارتباط بیشتر و بهتر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و صدا وسیما را یک ضرورت دانست و متذکر شد: بحران کرونا نباید بهانه باشد که ما هفته دفاع مقدس پر محتوایی را در پایتخت دفاع مقدس برگزار کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان افزود: خوزستان باید در تولید محتوای حوزه دفاع مقدس چنان قوی عمل کند که شبکه های سراسری از برنامه های ما تغذیه کرده و بهره مند شوند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد