امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۲۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

سرپرست برق اهواز: علیرغم اطلاع رسانی گسترده توسط صنعت برق در سراسر کشور به ویژه استان خوزستان مبنی بررعایت الگوی مصرف، از ابتدای تابستان امسال تاکنون بیش از ۱۶ هزار حادثه در جعبه برق و کابل سرویس مشترکان پرمصرف در کلانشهر اهواز گزارش شده است.
به گزارش پایگاه خبری تفکر جوان و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز، سرپرست این شرکت گفت: با وجود اطلاع رسانی گسترده مبنی بر کمبود برق بدلیل افزایش مصرف و کاهش تولید نیروگاههای برق –آبی کشور و عدم رعایت الگوی مصرف با توجه به شرایط سخت تولید، خصوصا در خوزستان، از ابتدای تابستان سال جاری تاکنون شاهد ۱۶هزار و ۱۰۰ حادثه در جعبه برق و کابل سرویس مشترکان پر مصرف و بی ملاحظه در کلانشهر اهواز بوده ایم.
مهرداد فارسی مدان خاطرنشان کرد: امسال علیرغم کاهش چشمگیر تولید نیروگاه های برق-آبی و معضل گسترش بی رویه استفاده از دستگاه های رمز ارز غیرمجاز در کلانشهر اهواز، تلاش های فراوانی توسط دفتر مدیریت مصرف و روابط عمومی در زمینه ارایه راهکارهای مدیریت مصرف وکاهش استفاده از لوازم پر مصرف در ساعت های پیک یا اوج مصرف توسط صنایع، ادارات، کشاورزی و تجاری و از همه مهمتر شهروندان صورت گرفت ولی با این وجود متاسفانه برخی مشترکین بدون در نظر گرفتن شرایط ناشی از کم آبی و کاهش تولید، زمینه بروز چنین حوادثی را فراهم آورند.
وی در ادامه تصریح کرد: طبق آمار استخراج شده از سامانه اتفاقات برق ۱۲۱ از ابتدای فصل گرم تاکنون شاهد ثبت تعداد۱۶۱۰۰دستور کار اتفاقاتی ناشی از بروز حادثه در داخل جعبه برق یا کابل سرویس برخی از مشترکین پر مصرف و بی ملاحظه در این شرایط حاد گرما و کرونایی در کلانشهر اهواز بوده ایم.
فارسی مدان همچنین گفت: از آغاز فصل گرما با اجرای راهکارهای مختلف و تماس ها و پیام های متعدد توسط مرکز کنترل و پایش انرژی موفق شدیم آمار ۱۳ درصدی مشترکین پر مصرف را به ۷ درصد کاهش دهیم.
وی در پایان ضمن تاکید بر رعایت الگوی مصرف برق گفت: با وجود استمرار گرما و شرجی طی روزهای آتی از شهروندان محترم تقاضا داریم حداکثر همکاری را با مجموعه صنعت برق به منظور حفظ پایداری شبکه و ارائه خدمات مطلوب به بیماران کرونائی که هم اکنون در خانه تحت درمان قراردارند داشته باشند و با جدی گرفتن شرایط یاریگر و همراه و همکار تلاشگران صنعت برق باشند.
لازم بذکر است تعدادکل مشترکین برق کلانشهر اهواز بالغ بر ۶۰۲ هزار مشترک می باشد که براساس آمار ارایه شده ۴۲ هزار و یکصد و چهل مشترک نسبت به رعایت الگوی مصرف بی توجه بوده اند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد