امروز

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۴۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

وصول مطالبات بیش از ٩٠٠٠ مشترکین جزء در شهرستان رامهرمز، از اسفندماه ۹۸ تا تیرماه سال جاری بدون قطع و تنها با اخطار بصورت شفاهی یا کتبی صورت پذیرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تفکر جوان و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان، اسد زاده رییس اداره گاز شهرستان رامهرمز گفت: پیرو عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درخصوص مانع زدایی ها، گاز مشترکین عمده این شهرستان اعم از کارخانه های سیمان، گچ و آسفالت از ابتدای شیوع بیماری کرنا و با توجه به شرایط اقتصادی این مهم با نهایت همکاری پیش برده شده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه شرکت گاز مکلف به وصول مطالبات ناشی از فروش گاز طبیعی است و بخشی از هزینه های دریافتی صرف نگهداری تاسیسات می گردد، انجام این تکلیف قانونی است ولی اداره گاز ناحیه رامهرمز با یک رابطه هوشمندانه آچار قطع گاز را به قلم و قلم را به گفتگو و رابطه متقابل تبدیل و از قطع گاز مشترکین خودداری نموده است.

رییس اداره گاز شهرستان رامهرمز اظهار داشت: چهار ایستگاه CNG شهرستان رامهرمز در حال حاضر بدون هیچ بدهی معوقه ای در حال کار می باشند.

اسد زاده ضمن تشکر از تمامی مشترکین جزء و عمده در خصوص همکاری و وصول مطالبات گفت: از تمامی شهروندان محترم درخواست دارم جهت پیشگیری از حوادث ناشی از گاز طبیعی وسایل گاز سوز مانند آب گرمکن را در محیط های بسته استفاده نکنند.

انتهای پیام/.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد