امروز

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۲۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

همزمان با ۱۷ مرداد روز خبرنگار ازخبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستانهای امیدیه و آغاجاری تجلیل شد.
به گزارش پایگاه خبری تفکر جوان و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری،همزمان با ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار نشست و تجلیل از فعالین رسانه ای و خبرنگاران شهرستانهای امیدیه و آغاجاری با حضور مدیر منابع انسانی ، رئیس روابط عمومی شرکت آغاجاری برگزار شد.
مهندس بهمن بهبهانیان در این نشست که با هدف قدردانی از تلاش اصحاب رسانه شهرستانهای امیدیه و آغاجاری برگزار شد ،ضمن تقدیر از زحمات این قشر پر تلاش بر تعامل و هم افزایی فعالین رسانه و شرکت آغاجاری تاکید کرد.
مهندس بهبهانیان رسالت خبرنگاری را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود:لازمه خبرنگاری حرفه ای، داشتن علم و دانش، تجربه و جسارت است تا در کنار آن با سرعت، دقت و صحت، که سه اصل مهم در کار خبری است موفقیت مورد نظر حاصل گردد.
در ادامه این نشست فعالین رسانه ای ضمن بیان سوالات و موضوعات مرتبط با نفت به نکاتی پیرامون :مسئولیت‌های اجتماعی ،منازل خالی از سکنه ، بیمارستان نفت،عوارض شهرداری ها،ورزش ، سند مالکیت منازل شهرستان آغاجاری و….اشاره نمودند.
رئیس روابط عمومی شرکت آغاجاری نیز با تبریک روز خبرنگار و قدردانی از تعامل فعالین رسانه در خصوص انعکاس اخبار و رویدادهای مرتبط با شرکت آغاجاری ضمن پاسخ به پرسشهای خبرنگاران به تشریح بخشی از اقدامات شرکت آغاجاری در حوزه مسئولیت های اجتماعی پرداخت.
مسعود زیدونی عنوان کرد:علیرغم‌ نداشتن بودجه مشخص در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی در شرکت های بهره بردار،شرکت آغا جاری با استفاده از امکانات و منابع داخلی خدمات عام المنفعه قابل توجهی را در حوزه مناطق پیرامونی تاسیسات انجام داده است.
وی فعالیت های عمرانی و جاده ای روستاهای مجاور تاسیسات، آب رسانی به شهر ها و بیش از ۴۰ روستا، مشارکت در راه اندازی سی تی اسکن بیمارستان امام رضا(ع)، صرفه جویی ۸۰ مگا واتی در مصرف برق تاسیسات عملیاتی ، پشتیبانی از طرح های مرتبط با بیماری کرونا و واکسیناسیون،مشارکت در راه اندازی اتاق عمل بیمارستان اشرفی اصفهانی و پشتیبانی از فرآیند ملی انتخابات و برنامه های فرهنگی را بخشی از اقدامات شاخص شرکت آغاجاری در حوزه مسئولیت های اجتماعی در ۴ ماهه نخست سال جاری عنوان نمود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد