امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۱۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان با صدور پیامی روز خبرنگار را به فعالان فکر و اندیشه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تفکر جوان و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان، عبداله ابول پور مدیرعامل این شرکت به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

متن پیام مهندس ابول پور بدین شرح است:

بی تردید خبرنگاری جهاد برای پاسداشت حقیقت و ارتقای سطح آگاهی افراد به منظور رسیدن به رشد فکری در راستای روشنگری است. این مهم از ضروریات غیر قابل انکار مسوولیت اجتماعی خبرنگاران است و در این مسیر، شجاعت و جسارت آنان که قلم به دست می گیرند، شایسته قدردانی و سپاسگزاری است.

بر کسی پوشیده نیست که شغل خبرنگاری ماهیتی دغدغه مند دارد و خبرنگاران دغدغه مند حقیقت را بر مصلحت برتر دانسته و همه داشته هایشان را به حرمت قلم درمسیر حق طلبی و حق جویی هزینه می کنند.

روز خبرنگار یادآور قسم گران بهای حضرت حق به قلم است و تاکید بر آنکه صاحبان اندیشه و قلم، رسالتی بس سنگین تر از سایر اقشار جامعه بر دوش می کشند. به ویژه امروز و در عصر ارتباطات و فناوری های اطلاع رسانی که بنگاه های بزرگ رسانه ای در کنار شبکه های اجتماعی در انتشار بی وقفه اطلاعات، همراه و همگام پیش می روند، رسالت و مسئولیت خبرنگاران و صاحبان قلم به مراتب بیشتر، حساستر و پرمخاطره تر از گذشته شده و لزوم شناخت و تسلط بر سواد رسانه را نسبت به فضای موجود بیش از پیش نمایان می کند.

فرا رسیدن هفدهم مرداد بهانه‌ای شد تا قدردانی خود را از تمامی خبرنگاران ارجمند و سایر فعالان حوزه خبر و اطلاع‌رسانی که با اندیشه سالم و سلامت قلم خود همواره حامی و پشتیبان صنعت گاز هستند، اعلام نمایم.
نام و یاد شهدای رسانه را گرامی می داریم و برای تمامی شما عزیزان از درگاه خداوند متعال، سلامتی، عزت و سربلندی مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد