امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۴۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تفکر جوان و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان، مصطفی خدری با اشاره به پیشینه استقرار سیستم مدیریت انرژی در این شرکت افزود: سیستم مدیریت انرژی در گاز خوزستان منطبق بر استاندارد بین المللی ISO50001 برنامه ریزی، اجرا، ارزیابی و اصلاح می گردد و نتیجه آن بهبود مستمر است که به وضوح شاهد آن هستیم و این باعث خرسندی است.

وی در ادامه با اشاره به شرایط کنونی بحران تولید و توزیع برق، اظهار داشت: همکاری همه جانبه در مدیریت بحران، مسئولیت اجتماعی این شرکت در قبال جامعه بوده و تلاش گردیده با راهکارهایی نظیر پایش مصرف، شناسایی بارهای الکتریکی غیرضروری و حذف یا تعدیل آن ها، کنترل تثبیت دمای ساختمان‌ها در حداکثر دمای مطلوب، بهره گیری از سیستم های سرمایش با راندمان بالا، اصلاح سیستم‌های روشنایی، آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مدیریت مصرف انرژی همگام با مدیریت و بهینه سازی مصرف، مشارکت سازنده و موثری در پیک سایی بار شبکه توزیع برق داشته باشیم. در تیر ماه امسال نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۴ درصد کاهش مصرف برق داشته ایم که بسیار قابل ملاحظه است.

مصطفی خدری درخصوص سایر اقدامات اجرایی در حوزه مدیریت انرژی در ۴ ماهه نخست سال جاری تصریح کرد: تجلیل از ادارات و خانواده های کم مصرف، راه اندازی مرکز پایش مصرف برق ساختمان های اداره مرکزی، بهره گیری از تجهیزات به روز مانند دوربین های حرارتی و دماسنج دیجیتال، نصب نمایشگر دما در ساختمان ها از سایر اقدامات اجرایی در این حوزه می باشد. همچنین در این مدت همکاری سازنده ای با شرکت بهینه سازی مصرف سوخت در بازنگری استاندارد برچسب انرژی ساختمان های اداری داشته ایم.

ایشان در پایان از همه مدیران، رؤسا و کلیه همکاران گرامی خصوصا کارکنان واحد برق، تهویه، مستغلات و حراست که مسئولانه پای کار هستند و در نهادینه نمودن مصرف صحیح و بهینه تلاش می نمایند تقدیر و تشکر نمود و اظهار داشت: هر کدام از کارکنان شرکت گاز خوزستان در زمینه استفاده بهینه از انرژی می تواند در خانواده خود الگو و نمونه باشد.

انتهای پیام/.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد