امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۵۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان از تلاش برای حل مشکل تنش آبی در منطقه جُفیر شهرستان هویزه و دهستان جهاد در شهرستان حمیدیه توسط سپاه خبر داد.

سردار حسن شاهوارپور امروز (۳۰ تیرماه) در بازدید میدانی از مناطق دچار تنش آبی خوزستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این گرمای خوزستان، برخی از هم‌استانی‌ها تنش آبی دارند و امسال نیز خشکسالی است. تلاش است که همه دستگاه‌ها و سپاه کمک کنند تا همه مشکلات حل شوند.

به گزارش پایگاه خبری تفکر جوان و به نقل از ایسنا، وی افزود: امروز بر دو نقطه تمرکز کرده‌ایم، یکی دهستان جهاد در شهرستان حمیدیه است که کار بخشی از تاسیسات آبی روستاهای در این مسیر مانده بود و در حال تکمیل است. سه کیلومتر لوله ظرف یک هفته تکمیل می‌شود، علاوه بر این، آبرسانی با تانکر هم در کنار آن انجام می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان ادامه داد: با تلاش‌هایی که برای افزایش دبی آب کرخه انجام شده، امید است که در روزهای آینده وضعیت دبی آب بهتر از این شود و مشکلات مردمی که در پایین دست هستند به حداقل برسد.

سردار شاهوارپور در پایان گفت: در منطقه جُفیر نیز که در هویزه است، خط لوله ۹ کیلومتری داریم. مجموعه بسیج سازندگی و سپاه در تلاش است که این لوله را ظرف روزهای آینده به روستا برساند. در کنار این، قرارگاه خاتم با تانکر آب، مشکل را حل می‌کند. امیدواریم با برنامه‌ریزی خوبی که انجام شده، بتوانیم سهمی که به صورت جهادی باید انجام دهیم، در کنار دستگاه‌های اجرایی، دنبال کنیم.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد