امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۳۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش خبرگزاری تفکر جوان در ادامه دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از ساعت ۲۱ با قضاوت پیام حیدری به مصاف ذوب‌آهن رفت که این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر دو شاگردان مجتبی حسینی به اتمام رسید.

هر دو تیم برای بقا در جدول می‌جنگیدند و به همین خاطر سه امتیاز این دیدار هم برای تیم تحت هدایت محمود فکری و هم تیم تحت هدایت مجتبی حسینی حائز اهمیت بود.

ذوب‌آهن در این مسابقه خیلی زود به گل رسید.در دقیقه ۲۴ حسین شنانی در محوطه جریمه نفت متوقف شد که داور خطای پنالتی اعلام کرد و وحید محمدزاده این توپ را تبدیل به گل کرد.

در حالی که پس از گل شاگردان فکری برای جبران نتیجه تلاش می‌کردند، سینا اسد بیگی موفق شد تا در دقیقه ۴۳ موقعیتی تک به تک دروازه احمد گوهری را برای بار دوم باز کند.

در شرایطی که بازی در نیمه نخست رو به اتمام بود پیمان رنجبری با شوت دقیق برای سومین بار دروازه میزبان را باز کرد تا این نیمه با برتری شاگردان حسینی خاتمه بیابد.

در نیمه دوم شاگردان مجتبی حسینی شانس بالا بردن اختلاف را داشتند و حتی در دقیقه ۵۳ شوت میلاد جهانی به تیر دروازه گوهری برخورد کرد.

شاگردان فکری که برای جبران نتیجه تلاش می‌کردند در دقایق ۶۷ و ۸۳ توسط ساسان حسینی و عماد میرجوان دو گل خورده را جبران کردند هر چند خیلی از حملات این تیم توسط مهدی امینی دروازه‌بان جدید ذوب مهار شد.

این دیدار در نهایت با برتری شاگردان حسینی به اتمام رسید.

با این نتیجه ذوب‌آهن ۲۶ امتیازی شد و بالاتر از سایپا به رده چهاردهم جدول رسید.

نفت مسجدسلیمان هم با ۲۸ امتیاز در رده سیزدهم جدول جای دارد.

جدول رده‌بندی لیگ در پایان هفته بیست و هفتم
اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد