امروز

شنبه, ۱۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۳۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

شهردار ملاثانی از آغاز عملیات احداث بیمارستان ۱۴۳ تختخوابی الزهرا در ملاثانی با حضور مسئولان استانی و محلی و اقشار مختلف مردم خبر داد.

به گزارش خبرنگار تفکر جوان ؛ مهندس محمد حمیدی شهردار ملاثانی در این خصوص اظهار کرد: احداث بیمارستان در شهرستان باوی و ملاثانی از نیازهای اولیه شهروندان بوده که در راستای تحقق آن تلاش های بسیاری صورت گرفت.
وی تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته توسط شهرداری و شورای شهر ملاثانی و واگذاری ۳ هکتار زمین توسط شهرداری ملاثانی عملیات کلنگ زنی احداث بیمارستان الزهرا شهرستان باوی آغاز شد.
مهندس حمیدی با اشاره به پیگیری سه ساله مسئولان محلی و استانی برای ساخت این بیمارستان و واگذاری زمین توسط شهرداری ملاثانی خاطر نشان کرد: بلاخره این پیگیری و تلاش ها نتیجه داد و دوشنبه ۳۱ خرداد ماه عملیات احداث بیمارستان توسط موسسه آیت الله سیستانی آغاز شد.
شهردار ملاثانی اذعان داشت: با توجه به اینکه شهرستان باوی با بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت تا کنون از داشتن بیمارستان محروم بوده است، احداث این بیمارستان می تواند مشکلات عمده بهداشت و درمان شهرستان و روستاهای تابعه را مرتفع کند.
به گفته شهردار ملاثانی مراسم کلنگ زنی این بیمارستان با حضور بسیاری از شخصیت‌های روحانی، اجرایی و نظامی و انتظامی و نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و با حضور حجج اسلام روحانی و لطفی نمایندگان دفتر حضرت آیت‌الله العظمی سیستانی برگزار شد.
مهندس حمیدی یادآور شد: بیمارستان۱۴۳ تختخوابی الزهراء در ملاصانی با اجازه و تدبیر مرجع عالیقدر و تاریخ‌ساز دوران معاصر، آیت الله سیستانی ساخته می‌شود؛ این بیمارستان یک بیمارستان استاندارد و دارای بخش‌های مختلف است و از معدود پروژه‌هایی است که بعد از آغاز عملیات اجرایی، کلنگ آن به زمین زده می‌شود.
شهردار ملاثانی در خصوص هزینه های ساخت این بیمارستان نیز بیان کرد: صفر تا صد این بیمارستان از محل وجوهات شرعی دفتر آیت‌الله العظمی سیستانی ساخته می‌شود.
محمد حمیدی همچنین از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته توسط اعضای شورای شهر ملاثانی و مسئولان استانی و محلی به ویژه موسسه آیت الله سیستانی تقدیر و تشکر کرد .

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد