امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۴۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

 

به گزارش تفکر جوان ، طی جلسه ای عبداله ابول پور مدیرعامل شرکت گاز خوزستان با پیمانکاران پروژه های گازرسانی در روز دوشنبه در سالن جلسات میزخدمت این شرکت با حضور رؤسای واحدهای ستادی در راستای اهداف تعالی سازمانی ورفع مشکلات پروژه ها به صورت تصویری تشکیل گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان، عبداله ابول پور در این نشست که با حضور پیمانکاران و رؤسای واحدهای مرتبط تشکیل گردید گفت: بدون شک یکی از موتورهایی که توسعه صنعت گاز کشور و به تبع آن گاز خوزستان را شتاب می‌بخشد، پیمانکاران هستند.
وی افزود: پیمانکاران در بخش پروژه های خدماتی علاوه بر اینکه در جهت ارائه خدمات سریعتر و مطلوب‌تر به مشترکین گاز طبیعی گام برمی‌دارند، جهت نگهداشت تاسیسات و حفظ نیروی انسانی بعنوان سرمایه اصلی سازمان‌ها نیز نقش اساسی را ایفا می‌کنند.
مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان هدف از این دیدار در برقراری رفع موانع و مشکلات مؤثر دانست و تصریح کرد: شرکت گاز استان خوزستان بدنبال کسب اعتبار و اعتماد در بین مردم است و رسیدن به این هدف جز به کمک پیمانکاران و عوامل اجرایی میسرنخواهد شد، پس بایستی کیفیت خدمات به مردم ارتقاء یافته تا میزان رضایت‌مندی افزایش یابد.
در انتهای این دیدار پیمانکاران پروژه های فعال دربخش گازرسانی به بیان دیدگاه‌ها، انتظارات و مشکلات خود پرداختند و سپس مدیرعامل، مدیران و مسولین مربوطه پاسخ‌های لازم را ارائه دادند.
همکار خبرنگار یاورداورپناه

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد