امروز

چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۵۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

مدیرکل کانون پرورش فکری خوزستان گفت: ثبت‌نام کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان ویژه فصل تابستان از روز دوشنبه آغاز شد.

وحید کیانی  در گفت وگو با خبرنگار تفکر جوان با اشاره به عنوان کارگاه‌های مجازی تابستانی کانون پرورش فکری خوزستان اظهار کرد: این کارگاه‌ها شامل دوره‌های مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته برای گروه‌های سنی مختلف طراحی و برنامه‌ریزی شده است.
وی افزود: کارگاه‌های خوشنویسی، سفال‌گری، اُریگامی، پویانمایی، عکاسی، نقاشی، طراحی، بازی و سرگرمی، ساخت عروسک نمایشی، شعر و قصه، شاهنامه خوانی، نجوم، نمایش خلاق، زیست‌شناسی و… عنوان برخی از این کارگاه‌های پیش‌بینی‌شده برای دوره تابستان کودکان و نوجوانان خوزستانی است.

کیانی ادامه داد: علاقه‌مندان در گروه‌های سنی (نوباوه)چهار سال به بالا، (نوخوان) هفت سال به بالا، (نونهال) ۹ سال به بالا، (نونگاه) ۱۲ سال به بالا و (نوجوان) ۱۵ سال به بالا، می‌توانند برای شرکت در این کارگاه‌ها تا روز ۱۳ تیر ۱۴۰۰ در پایگاه مجازی کانون به نشانی khz.kpf.ir ثبت‌نام کنند.

وی گفت: زمان شروع کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی، مهارت‌های زندگی و… از روز ۱۵ تیر و پایان آن ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ اعلام شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری خوزستان بیان کرد:  شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها علاوه بر دریافت گواهی شرکت، در صورت داشتن شرایط لازم، جذب انجمن‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان می‌شوند.

وی افزود: این کارگاه‌ها به صورت برخط (آنلاین) از سوی مدرسان صاحب‌نام هر رشته برگزار می‌شودو علاقه‌مندان برای آگاهی بیشتر از عنوان و اسامی کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، مهارت‌های زندگی کانون استان خوزستان می‌توانند به پایگاه مجازی کانون به نشانی khz.kpf.ir  کانون مراجعه کنند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد