امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۴۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

یکی از کارشناسان مدیریت امور مهندسی شرکت ملی حفاری ایران  موفق به دریافت گواهینامه بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی از آکادمی جهانی آکسفورد انگلستان شد.

به گزارش تفکر جوان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران  محمد دانشی در این باره گفت:  این گواهینامه پس از ارائه مقاله ای تحت عنوان فرصت ها و چالش های بکارگیری فناوری های کلان داده و نوآورانه در صنعت نفت ایران (Opportunities and Challenges of Using Big Data and Innovative Technologies in Iran’s Oil Industry)   در کنفرانس مطالعات بین رشته ای مدیریت و مهندسی در تهران، به منظور تهیه و چاپ مقاله مذکور به وی اعطاء گردید.

وی افزود: این مقاله از پژوهش های توصیفی، پیمایشی با هدف توسعه ، کاربردی می باشد که نظر به تنوع و تعدد داده های تولید شده در صنعت نفت و گاز و از سوی دیگر رشد فزاینده دانش تخصصی علوم مرتبط با این حوزه تهیه شده است.

دانشی اظهار کرد: مقاله پیش گفته با ورود به مباحث تحولات دیجیتالی در عرصه بین الملل و همسو شدن فناوری های متحول کننده ای همچون اینترنت اشیاء، هوش مصنوعی، زنجیره بلوکی، رایانش مه و نسل پنجم اینترنت، به بررسی توان و ظرفیت های داخلی می پردازد.

نویسنده مقاله گفت: تحلیل وضعیت موجود به منظور شناسایی آسیب ها و چالش های این حوزه و سپس تعیین وضعیت مطلوب و پیشنهاد برنامه و راهکارهای عملی و مکانیسم های مناسب برای مدیریت و انتقال فناوری های نوآورانه در راستای تحول دیجیتال از نکات مورد اهتمام در این مقاله است.

دانشی که دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی نفت با گرایش حفاری و از پژوهشگران حوزه صنعت نفت می باشد، اظهار کرد: همچنین چند گواهینامه دیگر از جمله گواهینامه های بین المللی EURO SCIENCE ازکشور انگلستان، اولین کنفرانس علوم مهندسی ازآمستردام هلند، کنفرانس علوم مهندسی و مکانیک از بروکسل بلژیک و همچنین دانشگاه های معتبر کشور را در کارنامه فعالیت های علمی و پژوهشی خود دارد.

وی توضیح داد: بیشتر مقالات وی در بانک مجامع علمی جهاد دانشگاهی (SID) و پایگاه بانک اطلاعات علمی سیویلیکا (CIVILICA) که از معتبرترین مراجع علمی کشور می باشد جهت استفاده پژوهشگران نمایه سازی و نشر گردیده است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد