امروز

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۴:۱۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

با حضور مدیرعامل، معاونان، مدیران و جمعی از کارکنان و بسیجیان شرکت ملی حفاری ایران، نشستی تحت عنوان هم اندیشی و بصیرت افزایی انتخاباتی در این شرکت برگزار شد.

به گزارش  تفکر جوان  به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در این نشست که روز سه شنبه (۲۵ خرداد ۱۴۰۰) با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی شرکت برگزار گردید، دکتر حمید رضا گلپایگانی مدیرعامل، معاونان، مدیران عملیاتی و ستادی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت – جنوب) فرمانده پایگاه بسیج شرکت و جمعی از کارکنان و بسیجیان و فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان خوزستان حضور داشتند.

در این نشست سردار محمود معین پور فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان خوزستان با گرامیداشت دهه کرامت، به تفصیل درباره اهمیت و ضرورت حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات مطالبی بیان داشت.

وی با اشاره به ۲۸ خردادماه زمان برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، تصریح کرد: مشارکت حداکثری و حماسی در انتخابات در صیانت از خون شهدا و دستاوردهای انقلاب بسیار مهم و با اهمیت است.

سردار معین پور افزود: شرکت در انتخابات هم حق است و هم تکلیف و ما باید به تکلیف خود در مقابل شهیدان و ارزش های والای انقلاب عمل نماییم و خود و خانواده در این زمینه مشارکت فعال داشته باشیم.

وی گفت: باید با شناخت کامل از کاندیداها، چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه شوراهای شهر و روستا به کاندیدای اصلح و شایسته، دارای سوابق مدیریت و کار اجرایی، متدین، متعهد و متخصص رای بدهیم تا منشاء اثر در جامعه باشند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد