امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۰۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: مهمترین وظیفه ما و تمامی دست اندرکاران انتخابات با توجه به دستور مقام معظم رهبری بسترسازی برای مشارکت حداکثری مردم است.

به گزارش تفکر جوان به نقل از روابط عمومی  فرمانداری دشت آزادگان رضا نجاتی در نشست انتخاباتی این شهرستان بیان کرد: مشارکت در انتخابات یک تکلیف مهم در همه برهه‌های زمانی است و مردم باید ایده و خواسته خود را از مسیر صندوق رای بیان کنند؛ همانگونه که از همان روزهای اول انقلاب اسلامی در سرنوشت خود مشارکت داشتند و مدیران اجرایی کشور را انتخاب کردند.

وی با یادآوری رشادتها و دفاع مردم شهرستان دشت آزادگان در جنگ تحمیلی افزود: مردم این شهرستان ثابت کرده اند که در تمامی عرصه ها پشتیبان این نظام بوده و در تمامی کارهای آن سهیم هستند پس باید به گونه ای عمل شود که انتخابات در بهترین و سالمترین شرایط برگزار شود.
رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان بیان کرد: این انقلاب و نظام ثمره خون شهدا است؛ نظامی که رهبری فرزانه و عالم به تمامی امور سکاندار آن است پس باید کاری کنیم که هیچ آسیبی به آن نرسد.
وی با قدردانی از تلاش‌ها، هماهنگی‌ها و همبستگی موجود بین فرماندار، اعضای شورای تامین، هیات نظارت و تمامی اعضای ستاد انتخابات افزود: باید با پرهیز از نگاه‌های حزبی، جناحی و قومی برای بندگی خدا و مصلحت مردم کار کنیم و آخرت خود را برای دنیای دیگران نفروشیم و تلاش کنیم با جلب اعتماد مردم، حضور و مشارکت به حداکثر برسد.
سیزدهین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی  شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه امسال برگزار می شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد